Силно видео популяризира борбата с болестта на Алцхаймер

В края на всяка година Google прави видеоклип, в който обобщава най-търсените думи и събития през последните 12 месеца. Видеото отразява духа на времето и успява да развълнува интернет потребителите под името "Цайтгайст". 

Филмът, който следва тук, е почти същият - изпълнен е с водещи думи и новини от света, за които всички разбрахме. Само че е малко объркващ за наблюдателя, докато той не стигне крайния надпис в кадрите. Обобщава 2014 година. 

Видеото е кампания на холандската Фондация за борба с болестта на Алцхаймер. Това е една от най-добрите реклами на месеца според Adweek. Идеята е забележителна и въздейства на неподготвения зрител, който е следил най-големите международни новини от годината и познава видеоклиповете с обобщение на годината от Google. Агенцията автор е N=5, Амстердам.

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имущество, придобито от престъпна дейност, вече ще се конфискува и от роднини, съпрузи и партньори на виновните
ФБР откри „липсващата минута“ от видезаписа в нощта на смъртта на Джефри Епстийн
Земетресение с магнитуд 8,7 разлюля руския полуостров Камчатка
Властите в Румъния намаляват специалните пенсии в правосъдието, достигащи до 10 000 евро
Времето: Топло с валежи в южната и източната част на страната
Половината от учениците в професионалните гимназии са с квалификация, която не се търси на пазара на труда
Преговори между САЩ и Китай приключиха без удължаване на търговското примирие, Тръмп ще вземе окончателното решение
Цените на лекарствата в евро ще бъдат публикувани още през август