Скандална реклама на Rolling Stone предрича залез на диджеите

"Какво по дяволите правиш?! Опитваш се да пласираш електронни звуци като музика. Това ли е наркотикът ти сега? Това е, което ти дава адреналин, когато си в микса, нали? Ха! Диджеи! Престъпници с лиценза да изстрелват мръсотии в ушите ни. Нискокачествени mp3 кариеристи. Третокласни леки жени, които се дават на първия поискал. Чувствате се като суперзвезди, а? Собствениците на нощта? Герои на сцената. Никоя публика никога няма да говори за името ви. Те никога няма да научат песните ви наизуст. Защото сте анонимност. Ще дойде ден, когато (…) Бум! Ще ви видим да се връщате към китарите, баса и барабаните. Връщайки истинска музика към живота. Музиката на гласове сирени, която докосва душата. Отново ще дойде музиката, която звъни като камбана. Тя е химнът на рокенрола.”

С тази откровена провокация световноизвестното музикално списание Rolling Stone в Италия предрича залез на диджеите и завръщане на рока. Изданието представя смела реклама със заглавие "Rocker Vs. DJ". Тя скандализира диджеите и феновете на електронната музика и зарадва душата на любителите на рока с ударни слова и кадри, болезнена честност и коментар на музикалните времена, в които живеем. 

Кампанията е дело на италианската агенция DLV от Милано. Освен с посланието си, рекламното видео на Rolling Stone впечатлява и с кадри. Особено с последния, който показва как пред изпадналия в екстаз диджей на денс сцената се мотае самотно куче. Режисьор: Федерико Бруджия. Копирайтър: Матео Маджиоре. Криейтив директори: Стефания Сиани и Федерико Пепе. Санудтрак: Kisk & Francesco Zani / Rolling Dj’s (Original Mix).

Това е рекламата ни за днес. Готови? Ето го и миксът!

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ