Скритите герои на Мадисън Авеню

Дори ако работите в маркетинга, може лесно да забравите, че зад всяка лъскава, изрисувана, поставена в билборд или окачена на фасада външна реклама стои трудът на алпинисти и техници. Те преживяват значителен дискомфорт, понякога дори рискуват живота си, за да я окачат и монтират. Някои от тях дори я рисуват. 

Всички те може да бъдат наречени „невъзпяти” герои на  маркетинга.

Онлайн таблоидът от САЩ Vocativ представя мини документален филм за една такава група професионалисти. Нарича членовете й „истинските момчета (и момичета) от Мадисън Авеню”, правейки препратка към хитовия сериал „Момчетата от Мадисън Авеню” (Mad Men), в който маркетолозите са представяни като страхотно кретивни офис работници с бели якички.

Героите в документалния филм на Vocativ са художници на външна реклама в Ню Йорк. Те се катерят по най-високите етажи на сградите на Мадисън Авеню, цапат се боя, работят в тежки метеорологични условия, за да създадат мащабна градска реклама, която не е „просто квадратче на компютърния монитор, на което човек хвърля поглед преди да погледне отново към телевизионния екран”, а нещо голямо, ърбън и впечатляващо. Наричат себе си „кучетата на стените” (wall dogs).

Филмът е представен от Adweek с коментара, че в него няма горчивина от професионалната съдба на тези хора, перчене от тяхна страна или излишна бравурност. Напротив. Тези скрити герои на Мадисън Авеню изглеждат доста щастливи и доволни от това, с което се занимават – нещо, с което не много хора днес могат да се похвалят.

Ето и видеото. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ