Следващата голяма рекламна платформа

Следващата голяма рекламна платформа

Следващата голяма рекламна платформа

Нова тенденция в света на технологиите предстои да промени ежедневието на милиони. Маркетингът се обръща към следващата голяма рекламна платформа: колите.

Ако притежавате нов автомобил или се информирате за най-новото в света на автомобилната техника може би знаете, че в наши дни се инсталират телематични системи, които са невероятни. Колите, които ги имат, извеждат мобилния маркетинг до изцяло ново ниво.

На водачите на МПС се предлага далеч повече от възможността да набират телефона си с глас, докато шофират, както и други функции с войс контрол. Екраните с навигация и картите в центъра на вниманието им при активно шофиране са вече нещо нормално. Новите системи сега си взаимодействат със смартфоните им и безжично се свързват с приложения като Pandora, в случая на синхронизираната система на Ford например. Дори се предлага да се прочете съобщението, което човекът е получил.

Ford е една от компаниите в предните редици на производителите, които свързват колите си с интернет. Тази година фирмата отвори нов офис в Силициевата долина. Там нейни учени и изследователи работят върху технология за свързване и платформи на облачния компютинг, които ще бъдат използвани в автомобилите на бъдещето.

В рамките на фокуса си да разработват умни коли, Ford и брандът й Lincoln включват списък от приложения за операционната система на Apple устройствата iOS и на Android телефоните и таблетите, за да работят със системата за синхронизиране на технологиите в автомобила. Неотдавна компанията представи приложението Proximity. То е базирано на локацията на автомобила, в който се намира телефона, и предоставя няколко възможности за малкия бизнес.

Първо, ако сте местен бизнес, който разчита на това хората да спират в магазина му, Roximity може да им помогне да ви намерят, докато шофират наоколо. Ето как работи: Водачът на колата, оборудвана със Sync AppLink натиска бутон за гласови команди и казва неща като „ресторант сделки” или „оферти забавление”. След това най-близките до него оферти на фирмите, регистрирани в Roximity, излизат на смартфона му. Интеграционната система на Ford работи и с Passbook на Apple. Скоро ще може да се използва и в коли Honda и Subaru.

Вероятно в момента ви звучи като ненужна услуга и поредна джунджурия. Такива обаче преди години бяха и много други устройства, без които днес „не можем да живеем”.

Смята се, че е възможно приложението, което бе стартирано на 4 декември, да повиши нивата на местното пазаруване в САЩ. Когато си навън, на открито и пътуваш с портфейла в джоба си много по-склонен да харчиш на момента и да търсиш сделки за пазаруване онлайн, отколкото ако си вкъщи пред компютъра и преглеждаш сайтовете за намаление. У дома обмисляш и премисляш много повече.

Междувременно актуално проучване в Щатите е посочило, че 74% от повече от 5500 участвали в него разработчици са заявили, че планират да правят приложения за „свързани” коли. Открива се нова ниша за програмистите.

По информация на Inc.com

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ