Словашка фирма преосмисля билборда

"Крайпътните билбордове са част от живота на хората от около 150 години. Но да бъдем честни - концепцията им има нужда да бъде осъвременена."

Това смятат авторите на популярното издание Business Insider. Те разказват за интересен проект на словашката фирма за архитектура и дизайн DesignDevelop. Той съчетава маркетинговата цел на съоръженията за външна реклама с благородна кауза и съвсем практична полза за обществото - настаняване на бездомните.

Фирмата предлага в Словакия, защо не и другаде по света, да бъдат изграждани билбордове-къщи. Идеята е разказана в план, озаглавен Gregory Ad Solution. Дизайнерите показват как традиционните билбордове в Словакия с триъгълна форма могат да бъдат превърнати в къщички с баня, кухня и легло, където да бъдат настанявани бедни хора.

„Дали това има смисъл на практика, предстои да видим“, допълва Business Insider. Според проекта, всяка къщичка билборд ще има рекламно пространство, което да се продава продължително време. Със средствата ще се покриват разходите по строежа й. Авторите предлагат, за да се намали разходът за електричество, който при всички случаи го има за осветяване, ако на мястото се постави традиционен билборд, домовете да бъдат захранвани с ток, без да се таксуват допълнително. 

Ето как изглежда идеята. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ