Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Смело напред в зеления маркетинг
Потребителите винаги са били скептични към рекламата. Вземете за пример хранителната индустрия. Големи марки хранителни стоки по цял свят са били преследвани от правителствата. Днес компаниите са обвинявани в това, че преувеличават здравословните ефекти и така объркват потребителите кое наистина е вярно.
Скептицизмът присъства винаги. Потребителите вярват един на друг много повече, отколкото вярват на марката. Това е една от причините, поради които социалните мрежи се разрастват толкова много.
Съмненията са предизвикателство за каузата. Но когато става дума за зелената кауза, в името на планетата и на вашия бизнес, продължете да я поддържате, въпреки тях. Има някои стратегии, които ще ви помогнат да се отличите като зелена компания сред всички останали и ще ви направят по-конкурентни сред зелените марки във вашия сектор.
1. Измервайте каквото сте постигнали. Най-ефективният начин да се запуши устата на критиката към екологията е като информирате хората за постигнатия напредък във вашите зелени инициативи.
2. Бъдете прозрачни бизнес. Осигурете публичен достъп в детайли за производството ви и съдържанието на продуктите.
3. Не лавирайте. Комуникирайте зелените си цели кратко, ясно и разбираемо.
4. Спечелете подкрепата на трети страни. Включете в зелените си инициативи всички заинтересовани от бизнеса – клиентите, служителите, партньорите, медиите, местната власт. Освен това можете да си партнирате с трети страни, които правят независима оценка на екологичния живот на продуктите от други държави. Сертифицирането на продуктите ви с еко-етикети придава допълнителна достоверност в маркетинг съобщенията.
5. Промотирайте отговорно поведение. Важно е да произведете един по-зелен продукт. Но още по-важно е да намалите вредата от него в целия му жизнен цикъл, като убеждавате потребителите да го използват и изхвърлят по-отговорно. Включването на клиента в отговорната употреба е сигурен начин да спечелите доверието му и да намалите съмненията в зелените практики.
Жаклин Отман в AdvertisingAge
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Времето: Слънцето ще разсее сутрешните мъгли
България |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Големите победители: Кои са финалистите в "Мениджър на годината 2025"?
Мениджър на годината 2025 |Китай потвърди плановете си да изпрати астронавти на Луната до 2030 г.
Любопитно |Лидерите раждат ли се, или се създават?
Лидерство |KoHousing променя правилата на имотния пазар
Икономика | Advertorial |Белгия и Русия си размениха в социалните мрежи заплахи с унищожение
Свят |На днешната дата, 31 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Цитат на деня
Цитат на деня |Тръмп: Намаляването на американското военно присъствие в Румъния "не е много голямо"
Свят |Как богатите увеличават глобалните вредни емисии, дори когато ги намаляват у дома
Свят |ADVERTORIAL
 
						Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
 
						Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
 
						 
                 
                			   
              	 
                       
                           
                         
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
                                     
	                       
                               
                               
                           
                               
                               
                           
                               
                              
Коментари
Няма въведени кометари.