Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Стоте най-големи рекламодатели в САЩ
Procter & Gamble оглави традиционният рейтинг на стоте най-големи рекламодатели за 2010 г. в САЩ, съставян ежегодно от AdAge.
P&G излезе начело в класацията с ръст на рекламния си бюджето от 17,9%. Миналата година компанията е похарчила за рекламни кампании 4,6 млрд. долара.
На втора позиция е една от най-големите телекомуникационни компании в Щатите - AT&T, чийто рекламен бюджет за миналата година е бил 2,98 млрд. долара. На трето място е General Motors, похарчил за популяризирането на автомобилите си 2,86 млрд. долара.
В първата петица влизат още Verizon Communications и American Express, съответно на четвърто и пето място. Рекламните разходи на Verizon Communications са близо 2,45 млрд. долара като при това компанията е орязала почти с 19 % това перо от бюджета си в сравнение с 2009 г. Рекламата на American Express съответно е струвала на компанията 2,2 млрд. долара.
Като цяло обаче общата сума за реклама на стоте най-големи рекламодатели е нараснала с 8,8% в сравнение с 2009 г. и това е най-значимият й ръст от 2004 година насам, отбелязват от AdAge.
Цялата класация можете да видите тук
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.