Страховита акция рекламира "Кери" по Стивън Кинг

Новият филм по първия роман на Стивън Кинг "Кери" набира популярност с атрактивна рекламна акция, организирана в Ню Йорк. Актьори и техници създават постановка в оживено кафене в града, в която мъж блъска чашата кафе на момиче, седнало на една от масите в заведението. Тя се разгневява и го блъска в стената... с поглед. След това започва да крещи, а столове и маси се изместват далеч от нея. Книги падат от лавиците.

Страховитото шоу е имитация на способността за движение на малки и големи обекти с мисълта, известно като телекинеза. Тя е притежавана от главната героиня в едноименния роман на Кинг.

"Кери" е бестселърът, който прави Стивън Кинг известен и проправя пътя му към кариерата на крал на хоръра. Книгата щяла да бъде неизвестна на света, ако съпругата на Кинг не я извадила от кош за боклук, твърди самият автор. Той признава, че ако трябвало да я пише днес, щял да я изработи по-различно.

Романът разказва за живота на Кери Уайт – скромно американско момиче, отхвърлено от връстниците си, което живее с фанатично религиозната си, жестока майка. След като е ужасно унижено на училищен бал, то се разгневява, излиза извън контрол и започва да упражнява терор в градчето, където живее, с помощта на телекинетичните си способности.

Новият филм по книгата е втора адаптация на класическия хорър, след лентата на Брайън де Палма от 1976 г. Той е психотрилър, не е подходящ за всеки зрител, но е дългоочакван от феновете на Стивн Кинг.

Във филма участват Джулиан Мур в ролята на майката и Клоуи Грейс Мориц, която се превъплъщава в Кери. Филмът е под режисурата на Кимбърли Пиърс ("Момчетата не плачат"), а сценарият е поверен на Роберто Агире-Сакаса (сериалът "Клуб "Веселие"). В лентата участват още Джуди Гриър (сериалите "Двама мъже и половина" и "Как се запознах с майка ви"), Габриел Уайлд ("Тримата мускетари"), Порша Дабълдей ("Бунт на младостта", "Легенда за мумията"), Аксел Ръсел ("Хроники") и Синтия Престън (сериала "Колеги гадняри").

Рекламното видео към него с необичайната акция в нюйоркското кафене за последните три дни е прегледано в YouTube поне 2 милиона пъти. Част от коментарите под него гласят "Най-добрата промоция на всички времена!" и "Като X-Мен". Акцията е отразена в големите сайтове за маркетинг и реклама по света.

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Борба с водната криза: Англия строи два нови язовира за първи път от 30 години
На днешната дата, 31 май. Международен ден за борба против тютюнопушенето
Премиерът Росен Желязков прие покана на Зеленски за срещата "Украйна-Югоизточна Европа"
Rakuten Viber представя нови интерактивни инструменти за по-ефективна бизнес комуникация
Времето: Нови следобедни валежи се задават от запад
Бившият президент Байдън е оптимистично настроен за заболяването си и смята, че може да "победи това"
Тръмп подготвя двойно увеличение на митата за внос на стомана и алуминий
Неизвестно за известните: Спечелена олимпиада по математика е първата стъпка на милиардер и онлайн търговец на дребно