Страховита акция рекламира "Кери" по Стивън Кинг

Новият филм по първия роман на Стивън Кинг "Кери" набира популярност с атрактивна рекламна акция, организирана в Ню Йорк. Актьори и техници създават постановка в оживено кафене в града, в която мъж блъска чашата кафе на момиче, седнало на една от масите в заведението. Тя се разгневява и го блъска в стената... с поглед. След това започва да крещи, а столове и маси се изместват далеч от нея. Книги падат от лавиците.

Страховитото шоу е имитация на способността за движение на малки и големи обекти с мисълта, известно като телекинеза. Тя е притежавана от главната героиня в едноименния роман на Кинг.

"Кери" е бестселърът, който прави Стивън Кинг известен и проправя пътя му към кариерата на крал на хоръра. Книгата щяла да бъде неизвестна на света, ако съпругата на Кинг не я извадила от кош за боклук, твърди самият автор. Той признава, че ако трябвало да я пише днес, щял да я изработи по-различно.

Романът разказва за живота на Кери Уайт – скромно американско момиче, отхвърлено от връстниците си, което живее с фанатично религиозната си, жестока майка. След като е ужасно унижено на училищен бал, то се разгневява, излиза извън контрол и започва да упражнява терор в градчето, където живее, с помощта на телекинетичните си способности.

Новият филм по книгата е втора адаптация на класическия хорър, след лентата на Брайън де Палма от 1976 г. Той е психотрилър, не е подходящ за всеки зрител, но е дългоочакван от феновете на Стивн Кинг.

Във филма участват Джулиан Мур в ролята на майката и Клоуи Грейс Мориц, която се превъплъщава в Кери. Филмът е под режисурата на Кимбърли Пиърс ("Момчетата не плачат"), а сценарият е поверен на Роберто Агире-Сакаса (сериалът "Клуб "Веселие"). В лентата участват още Джуди Гриър (сериалите "Двама мъже и половина" и "Как се запознах с майка ви"), Габриел Уайлд ("Тримата мускетари"), Порша Дабълдей ("Бунт на младостта", "Легенда за мумията"), Аксел Ръсел ("Хроники") и Синтия Престън (сериала "Колеги гадняри").

Рекламното видео към него с необичайната акция в нюйоркското кафене за последните три дни е прегледано в YouTube поне 2 милиона пъти. Част от коментарите под него гласят "Най-добрата промоция на всички времена!" и "Като X-Мен". Акцията е отразена в големите сайтове за маркетинг и реклама по света.

Ето го и видеото.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ