Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сурикатът Александър Орлов превзе сърцата на британците
Рекламен клип на застрахователната компания „Compare The Market", в която главн герой е английско говорящият с руски акцент сурикат Александър Орлов спечели сърчаца на британците. Клипът е най-харесваната на острова видео реклама, според проучване на Nielsen Company.
Във видеото Орлов разказва за прадядо си Александър, оглавявал армията на сурикатите в битка срещу мангустите. В допитването клипът е получил индекс 256, което означава, че британците го харесват 2,56 пъти повече в сравнение с всички останали видео реклами показани през годината. В проучването са участвали 1,5 млн. жители на Великобритания.
Те поставят на второ място реклама на ирландската бира Magners, а на трето – клип за бонбоните Maltesers.
Рекламната кампания на "Compare The Market" с участието на суриката Орлов започна през 2009 година, като вече включва поредица от клипове с руския аристократ. През юли миналата година например се появи клип, в който Александър дава интервю на журналистка от „Сън.”
И трите номинации доказват, че публиката все повече цени интелигентно поднесеното чувство за хумор.
Вижте сега фаворитът на британците.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.