Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сюжет с неочакван край (видео)
Най-доброто от кино похватите създава ефектната реклама за малкия екран.
Свидетелство за това е тази добре изработена кампания с елемент на изненада на агенция Havas Worldwide в Хелзинки, Финландия. В центъра й стои едноминутно видео, представено от Adweek с думите, че едва ли зрителят до самия край би предположил какво се рекламира.
Сюжетното действие се развива на фона на енергична, весела музика. Главен герой е много симпатично къдраво момченце. То постоянно спира да диша и издува бузи за колкото може по-дълго, сякаш е в напрегнато очакване нещо да се случи. Прави го навсякъде - в училище, в класната стая, в салона за спорт.
Клипът е цветен, динамичен. Действието излиза от училището и проследява момчето из улиците на града, по които се прибира към дома, нарамило огромна ученическа раница.
Без думи. Само с музика. Зрителят трудно би предположил почти до самия край каква кампания е това. Според опитния поглед на маркетинг наблюдателя, видял много реклами, спотът започва типично в духа на рекламите на автомобили. Но не е такава.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Пентагонът е дал зелена светлина за предоставяне на „Томахоук“ на Украйна. Решението е в ръцете на Тръмп
Свят |Кохер от ЕЦБ отчита подобрение на икономическите данни за еврозоната
Финанси |Неидентифициран дрон предизвика закъснения и отклонени полети на летището в Берлин
Свят |Времето: Слънчево със сутрешни мъгли
България |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Тоалетна от масивно злато ще бъде предложена на търг в „Сотбис“
Любопитно |Заради липса на пратки закриват над 200 пощенски клонове в Гърция
Свят |„Киев пост“: Освен в Румъния, САЩ ще намалят военното си присъствие и в България, Унгария и Словакия
Свят |На фокус следващите седем дни: Липсващи данни, петролни санкции и лихвени проценти
Финанси |Трикът с брандирането, който помогна на Dude Wipes, Colgate, Oatly и Uber
Маркетинг |Методът 1-2-48 за борба с бърнаута
Техники за успех |Коледните бонуси в Словения стават задължителни
ЕС |На днешната дата, 1 ноември. Ден на народните будители
На днешната дата |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.