Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Сюжет с неочакван край (видео)
Най-доброто от кино похватите създава ефектната реклама за малкия екран.
Свидетелство за това е тази добре изработена кампания с елемент на изненада на агенция Havas Worldwide в Хелзинки, Финландия. В центъра й стои едноминутно видео, представено от Adweek с думите, че едва ли зрителят до самия край би предположил какво се рекламира.
Сюжетното действие се развива на фона на енергична, весела музика. Главен герой е много симпатично къдраво момченце. То постоянно спира да диша и издува бузи за колкото може по-дълго, сякаш е в напрегнато очакване нещо да се случи. Прави го навсякъде - в училище, в класната стая, в салона за спорт.
Клипът е цветен, динамичен. Действието излиза от училището и проследява момчето из улиците на града, по които се прибира към дома, нарамило огромна ученическа раница.
Без думи. Само с музика. Зрителят трудно би предположил почти до самия край каква кампания е това. Според опитния поглед на маркетинг наблюдателя, видял много реклами, спотът започва типично в духа на рекламите на автомобили. Но не е такава.
Вижте.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.