Сюжет с неочакван край (видео)


Най-доброто от кино похватите създава ефектната реклама за малкия екран.

Свидетелство за това е тази добре изработена кампания с елемент на изненада на агенция Havas Worldwide в Хелзинки, Финландия. В центъра й стои едноминутно видео, представено от Adweek с думите, че едва ли зрителят до самия край би предположил какво се рекламира.

Сюжетното действие се развива на фона на енергична, весела музика. Главен герой е много симпатично къдраво момченце. То постоянно спира да диша и издува бузи за колкото може по-дълго, сякаш е в напрегнато очакване нещо да се случи. Прави го навсякъде - в училище, в класната стая, в салона за спорт. 

Клипът е цветен, динамичен. Действието излиза от училището и проследява момчето из улиците на града, по които се прибира към дома, нарамило огромна ученическа раница.

Без думи. Само с музика. Зрителят трудно би предположил почти до самия край каква кампания е това. Според опитния поглед на маркетинг наблюдателя, видял много реклами, спотът започва типично в духа на рекламите на автомобили. Но не е такава. 

Вижте.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Зеленски в извънредно обръщение: Украйна е изправена пред труден избор, но и най-твърдият метал се огъва
Изследване: Окото може да се „рестартира“ и да възстанови увреденото зрение
Тръмп смята, че 27 ноември е подходящ краен срок Украйна да приеме мирния план
18+: Pornhub поиска от техногигантите механизъм за контрол на възрастта
Холивудската звезда с два „Оскара“-а Кевин Спейси загуби дома си и изнася концерти по клубове
На фокус следващите седем дни: Черен петък и нов бюджет
Восъчна фигура на принцеса Даяна се появи в музея Гревен
Чатботът Grok на Мъск сравнява създателя си с Леонардо да Винчи, Нютон и Майк Тайсън