Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тайните на добрата програма за лоялни клиенти
Обновена 01:10ч., 03.10.2014
Специалистите в маркетинга често се питат коя е най-добре поднесената оферта за лоялните клиенти.
Всяка програма за лоялни клиенти има уникални характеристики в зависимост от вида на бизнеса, коментира сайтът UtalkMarketing. Добрите предложения обаче почиват на няколко универсални правила:
- Не подкупвайте клиентите. Предложете им да станат "лоялни", да се включат в програмата и да продължат да се възползват от нея, защото ще получат нещо нематериално. Не ги подкупвайте, като им предлагате добавена стойност към продукта или услугата ви.
- Лоялността е пътуване, не крайна цел. Добре изработената програма за лоялни клиенти се състои от множество малки промени в поведението на огромен брой хора, които водят до окончателно обвързване към марката в общ план. Предложете на хората да се припознаят с компанията ви, като им обясните кратко и ясно една по една стъпките, които трябва да предприемат, от записването до получаването на окончателната услуга.
- Покажете, че оценявате заинтересоваността им. Казвайте „Благодаря!“. Признателността е хубава награда, която често надвишава материалните.
- Покажете им стойностите и ценностите. Убедете ги в нематериалната страна на предложението, която често се изразява в социални привилегии. Разкажете им, че постъпките им представляват поредица от дела по пътя към обща постижима цел.
- Погрижете се точното съобщение да достигне до подходящите хора чрез най-добрия канал.
- Използвайте всяка възможност да покажете социалните облаги от предложението.
- Създайте повод хората да останат лоялни. Не ги притискайте. По скоро ги накарайте да осъзнаят стойността, която ще изгубят, когато се откажат от предложението или участието си в програмата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Британското правителство наема експерт по комуникации от TikTok
Свят |
Обновена 20:00ч., 07.10.2024
Френският бюджет напълно ще се вписва в европейските правила, обяви министърът на финансите
Финанси |
Обновена 19:40ч., 07.10.2024
САЩ са похарчили рекордните 1$7,9 млрд. за военна помощ на Израел
Политика |
Обновена 19:25ч., 07.10.2024
Денят в цифри
България |
Обновена 19:10ч., 07.10.2024
Шефката на Commerzbank предупреди за рисковете от евентуално сливане с UniCredit
Финанси |
Обновена 18:55ч., 07.10.2024
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 7 до 13 октомври
Хороскоп |
Обновена 07:50ч., 07.10.2024
Кока-Кола ХБК България обяви две нови ключови назначения
Мениджмънт | Advertorial |
Обновена 16:12ч., 07.10.2024
САЩ обявиха завръщане на легендарния търговец Виктор Бут в бизнеса с оръжие
Бизнес |
Обновена 16:01ч., 07.10.2024
ООН предупреди за опасност от появата на пустини в Южна Европа
Свят |
Обновена 12:40ч., 07.10.2024
Как AI помага на търговците на дребно да растат по-бързо
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 07.10.2024
Израел засили бомбардировките в Газа и Южен Ливан
Свят |
Обновена 08:35ч., 07.10.2024
Споразумението между ЕС и Меркосур е на една ръка разстояние въпреки съпротивата на Макрон
Икономика |
Обновена 13:55ч., 07.10.2024
Светът на парите: Ако валутата имаше срок на годност
Финанси |
Обновена 08:15ч., 07.10.2024
Коментари
Няма въведени кометари.