Телефонната стена - болката на XXI век

Телефонната стена - болката на XXI век

"Колкото повече се свързваш, толкова по-малко се свързваш". 

Това е мотото на тази забележителна като изпълнение рекламна кампания на китайския Център за психологически изследвания. Тя грабна престижен приз - Сребърен лъв - на тазгодишния рекламен фестивал в Кан. Заслугата е на агенция Ogilvy в Пекин. Kампанията представлява сбор от красиви илюстрации, чиято идея е да изтъкнат колко много промениха живота ни смартфоните и в каква преграда се превърнаха те за истинското общуване. 

Ето и илюстрациите. Да се замислим. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Осем жертви след стрелба в училище в Грац
Администрацията на Тръмп изпраща морски пехотинци в Лос Анджелис, обещава да засили акциите срещу мигранти
Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 9 до 15 юни
Израелски командоси сложиха край на мисията с помощи за Газа на екоактивистката Грета Тунберг
Заплаха: Компании за изкуствен интелект са откраднали 130 000 сценарии във Великобритания
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Temu и Shein пренасочват вниманието си към Европа, но може да не получат топло посрещане
Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм