Телефонната стена - болката на XXI век

Телефонната стена - болката на XXI век

"Колкото повече се свързваш, толкова по-малко се свързваш". 

Това е мотото на тази забележителна като изпълнение рекламна кампания на китайския Център за психологически изследвания. Тя грабна престижен приз - Сребърен лъв - на тазгодишния рекламен фестивал в Кан. Заслугата е на агенция Ogilvy в Пекин. Kампанията представлява сбор от красиви илюстрации, чиято идея е да изтъкнат колко много промениха живота ни смартфоните и в каква преграда се превърнаха те за истинското общуване. 

Ето и илюстрациите. Да се замислим. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дигиталното евро – новата основа на европейската финансова инфраструктура
Ритуали за връщане в правилната посока, когато се чувствате претоварени
Зеленски не харесва Будапеща като място за среща на върха с Путин, но би присъствал
Снаряд избухна над кортежа и охраната на вицепрезидента Джей Ди Ванс в Калифорния
Актьорът Роуън Аткинсън продва на търг Jaguar-а си, участник в сериал за Мистър Бийн
На днешната дата, 21 октомври. Рождениците днес
Музей на отвратителната храна: Културен шок в чинията
Таксиметровите услуги в София може да поскъпнат с над 18% от януари