Телефонната стена - болката на XXI век

Телефонната стена - болката на XXI век

"Колкото повече се свързваш, толкова по-малко се свързваш". 

Това е мотото на тази забележителна като изпълнение рекламна кампания на китайския Център за психологически изследвания. Тя грабна престижен приз - Сребърен лъв - на тазгодишния рекламен фестивал в Кан. Заслугата е на агенция Ogilvy в Пекин. Kампанията представлява сбор от красиви илюстрации, чиято идея е да изтъкнат колко много промениха живота ни смартфоните и в каква преграда се превърнаха те за истинското общуване. 

Ето и илюстрациите. Да се замислим. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Постигнато е съгласие между правителството, синдикатите и бизнеса за Бюджет 2026
Путин: Или украинските войници ще се изтеглят от Донбас, или ще го превземем със сила
Борисов: Да следваме примера на Тръмп, не трябва да наливаме вода с руските активи в мелницата на войнолюбците
Борисов за вота: Днес ще направя тест дали работим заедно с "ДПС - Ново начало"
Граждани на над 30 държави вече няма да могат да пътуват до САЩ
Няма решение на Европейския съд по жалба срещу приемането на България в еврозоната
На днешната дата, 5 декември. Имен ден празнуват Елисавета, Сава, Савина, Съби
Централната банка на Сингапур проверява банки в разследване за пране на пари на стойност 1,8 млрд. долара