Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Тенденциите в уеб дизайна догодина (продължение)
В света на свръхскоростно променяща се индустрия като уеб дизайна е трудно да се правят точни прогнози. Но винаги се открояват няколко водещи тенденции, които задават посоката за известно време напред. На базата на широко споделяни експертни мнения вчера ви представихме три от тях, които според специалистите ще доминират догодина. Ето и още три.
„Натисни” и „Докосни” стават все по-популярни команди с всеки изминал ден сред различните устройства. По тази причина големите бутони ще са една от най-важните тенденции догодина. Първоначално въведени по-скоро от чисто естетически съображения, през 2013 г., те ще се превърнат в необходимост. Големите бутони значително ще улеснят действията на потребителя, но в същото време си имат и своите минуси - например, изискват по-голяма графика, което може да доведе до „натежаване” и съответно, забавяне на сайтовете. Това е сериозно предизвикателство за дизайнерите. Ако не не намерят колкото се може по-бързо адекватно решение, този тренд няма да просъществува дълго, предричат анализаторите.
Не е тайна, че всяка компания иска брандът й не просто добре да се вижда, а да се разпознава за секунди. Очаква се през следващата година дизайнерите да се фокусират повече върху работата по открояващото се присъствие на бранда, а не просто върху създаването на сайта въз основа на последните тенденции. Вероятно те ще отделят повече време на онези детайли, които ще допълват самия бранд или пък ще подчертават визията на логото. Дизайнерите ще трябва да се научат да предават цялата същност на бранда чрез сайта и съдейки по всичко, тази тенденция ще просъществува дълго, смятат наблюдателите.
През 2013 г. ще видим още повече сайтове, които използват ефекта на паралакс скролинга – доскоро, запазена територия само за видео игрите. Този ефект дава възможност за придаване на дълбочина в изображенията, което несъмнено ще направи навигацията в сайтовете много по-интересна и разнообразна.
И накрая, нека имаме предвид, че описаните тенденции не са нищо повече от експертни прогнози. Заедно с тях 2013 г. може би ще ни донесе още иновации и неподозирани тенденции.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.