Топ 5 на най-вълнуващите реклами за Олимпиадата (2)


 Традиционно един от големите спонсори на Олимпийските игри Coca-Cola винаги търси обединявщ мотив в кампаниите си по време на най-престижната спортно събитие на планетата. И сега е така – създателите на рекламния клип "Move To The Beat" ("Движи се в такт") искат да вдигнат на крака зрителите и да ги накарат да затанцуват под звуците на композицията на известния диджей Марк Ронсън, в изпълнение на певицата Katy B.

Таргетът са основно по-младите хора, а главната цел – да се повиши интересът им към Олимпийските игри и да се демонстрира връзката между музиката и спорта. Компанията планира да проведе и редица музикални събития по време Олимпиадата в Лондон като междувременно приканва всеки желаещ да запише своя песен, която би могла да се превърне в химн на бранда по време на съревнованията в британската столица.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

El Pais: ЕС нарича срещата Тръмп - Путин в Будапеща „политически кошмар“
Тръмп: Стига кръвопролития! Войските на Москва и Киев да спрат там където са в момента
The Wall Street Journal: САЩ обмислят премахване на тарифите за стоки, които не се произвеждат в страната
Нобелов лауреат по физика, с важен принос в науката на XX в., почина на 103 години
Продажбата вече не е достатъчна - време е да се предизвикат емоции
На днешната дата, 19 октомври. Ден на българския лекар
Важни решения по пътя към успеха
Търг в Женева представя диамант за 9 млн. долара и скъпоценности на фамилията Вандербилт