Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-древната социална мрежа
По неравните стени на руините от сградите на древния град Помпей в Италия, залят от лавата на изригналия вулкан Везувий, древните графити са навсякъде. Ако разбирате прастария език, можете да прочетете за кого са гласували хората, или колко лоши и корумпирани са били политиците. Ще намерите също препоръки за това къде да купите най-добрия хляб, най-доброто вино и най-евтиното месо.
В един от надписите ядосан клиент гневно е надраскал на външната стена на кръчма следните бойни думи: „Какви множество трикове използваш, за да ни заблудиш, кръчмарю! Продаваш вода, вместо вино”. Превод? „Не купувайте от този човек. Той ме измами, сложи вода във виното ми и вероятно ще измами и вас и ще сложи вода и във вашето вино.”. Не е ли това своего рода ранна версия на сайтовете за оплаквания от услуги и продукти?! (Като Yelp в САЩ, например. Може би Yelpus?)
Древните графити са невероятен начин да изучаваш популярната култура. По много начини тази форма на художествено изкуство ни е служила като ранна версия на социалните медии. Те са били мястото, където масите могат да изразят възгледи за всичко, от любовта до политиката. И където могат да си купят хляб.
Дори без бутона „харесва ми”, препращане на съобщения и даже без наскоро представеното „не съм фен”, потребителите от древни времена винаги са намирали начин да споделят опита си, обикновено без да извличат облага.
Въпреки това, мнението на гласовете им в платформите на социалните мрежи днес са безпрецедентни в историята. Технологиите предлагат начин хората да повлияят върху всичко, свързано с компанията. Мислете за тях като за еквивалент на древните графити. Могат да създадат един цял бранд, или напълно да го унищожат друг.
Поради този преход в начина, по който потребителите си взаимодействат и влияят върху възприятието за марката, никога не е било толкова важно марката да показва ясно зад какво стои колкото в днешно време.
Силните марки винаги имат цел. Каква е вашата? Как отговаряте на този въпрос е най-съществената част, която ви свързва с клиента. И, както всички добри връзки, и тази започва с доверие.
„Доверието винаги е било изключително важно за марките, защото е ключово за връзките. То не е нова концепция за брандирането. Вниманието, насочвано по темата днес е отговор на начина, по който много клиенти са третирани – както добър, така и лош”, обяснява Майк Уайзман, съосновател на института по ценностите в DGWB. Когато доверието се наруши (както когато ханджията разреди виното), потребителите стават подозрителни.
Няма значение дали сте 10-годишна компания, или корпоративна структура с 5000 служители, или древен ханджия в Помпей. Това как демонстрирате целта си и създавате доверие е знак дали марката ви ще успее в историята, или ще се провали.
Ейми К. Коспър, редактор в сп. Entrepreneur
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.