Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Търговци на змийска отрова
Компании по света ще похарчат 65 млрд. долара за оптимизация на резултатите от търсенето на сайтовете им в Google през 2016 г. или т.нар. SEO. Много от тези пари ще бъдат пропилени безсмислено.
Това коментира в сайта на списание Entrepreneur Майк Темпълман, автор и предприемач. Ето какво казва той:
Знаете ли какво е "snake oil"? Това е термин, използван на английски език, за да се опише продукт със съмнително и непроверимо качество или ползи. Ако прочетете статия в Wikipedia по темата, ще видите че истинската змийска отрова преди векове е била предписвана за лечение на всичко, от малки прорезни рани, до артрит и кожни болести.
Във връзка с посочените по-горе от мен данни за очаваните 65 млрд. долара, които компаниите ще похарчат за SEO оптимизация тази година, аз казвам, че дигиталната маркетингова индустрия, като цяло, е пълна с търговци на змийска отрова! Това са хора, които съзнателно продават продукт, който или няма да работи за клиента маркетингово, или за който продукт те знаят, че е с лошо качество.
Нека да обясня. Управлявам маркетингова агенция. Налага ми се в работата да изслушвам и чета десетки хорър истории всяка седмица. Те са за похабени бюджети, сайтове, които са увредени до степен да не може да се поправят, дигитални кампании произвели нулеви резултати и всичко друго, от което собствениците на бизнес и маркетолозите са ужасени. Тези истории са ужасяващи и ние в рекламната индустрия се плашим взаимно, като си ги разказваме. Също както когато като деца се събирахме край лагерния огън и си разказвахме ужасяващи истории преди лягане. Само че сега всичко е реално и загубата може да струва милиони долари. Това звучи страшно, знам.
Споменах, че управлявам агенция. Сигурно си мислите, че имаме доста добра представа за маркетинга. Но едва ли предполагате, че ако прегледате папката "Спам" на електронната ми поща, в нея имам стотици, да стотици, непоискани имейли от маркетингови фирми, които ми предлагат да направят фирмата ни номер 1 в Google. Това е абсолютна лъжа. Те ми предлагат да ми донесат хиляди посетители в сайта ни за няколко седмици. Казват ми, че сайтът ни нарушава множество правила, поставени от интернет търсачките, и ако не го поправя, нашата компания ще умре. О, наистина ли?
Те са пример за търговци на змийска отрова в индустрията на дигиталния маркетинг и SEO. Това беше пример А.
За да разберете пример Б, трябва да се свържете лично с маркетингова агенция по ваш избор. Трябва да помолите нейни представители за среща - с търговския екип. По-голямата вероятност е да попаднете на някой, който ще ви гарантира изпълнение на най-смелите ви бизнес мечти. Чрез фокусиране върху SEO. Или може би ще бъде агенция, ориентирана към маркетинга в социалните мрежи. Ако такъв е случаят, техният сребърен куршум за вас определено ще са социалните мрежи. Но и в този случай ще имат това ценно нещо, което ще излекува сайта ви от болестта. И ако действате сега, веднага, ще има резултати, гарантирано!
Вижте. Като някой който е работил в SEO и всяка друга дигитална медия в последното десетилетие, аз със сигурност мога да ви кажа, че няма сребърни куршуми и че нищо в маркетинга никога не е абсолютно гарантирано. Освен това знам, че SEO не работи за някои компании. Също както PPC не е за всеки. Нито социалните мрежи. В крайна сметка всички билбордове, реклами, не работят за всяка индустрия. Защо тогава маркетингът да бъде нещо различно?
Как собствениците на бизнес да избегнат това да се опарят? Причината тези фирми да се прицелват към други компании и да им продават нереалистични обещания, е липсата на информираност от страна на клиентите. Затова е важно бизнесът да проучи добре предаврително от какво би имал необходимост, да се свърже с партньорска агенция, на която има доверие. Напишете си теми за говорене и въпроси, на които бихте искали да получите отговори. Така ще покажете, че сте проучили предварително въпроса.
Проверете професионалния опит на агенцията. Кои са собствениците й? Погледнете за отзиви от трети страни. Помолете агенциите да ви представят казуси от работата си (case studies), свидетелства и препоръки от клиенти и партньори, с които са работили. Внимавайте с PowerPoint презентацията. Ако тя не изглежда добре, имайте едно наум.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.