Умна тв система ще подбира рекламите според пола на зрителя

Умна тв система ще подбира рекламите според пола на зрителя

Intel се готви да пусне на пазара собствена телевизионна услуга, чиято основна функция ще е да разпознава лицата и съответно пола на зрителители пред телевизора. Предполага се, че новата услуга ще позволи излъчването на таргетирана реклама, както и даването на препоръки за гледане на подходящи предавания.

Системата ще определя не само пола, но и приблизителната възраст на зрителите, така че на мъжете да не им се налага да гледат реклами за продукти, предназначени за жени, а децата – направо да бъдат „пропускани” от рекламните блокове.

 Тв услугата ще е достъпна чрез специално приложение, работещо с медия процесор Intel Berryville CE5300 и съвместимо с цифрова телевизия. Потенциалният пазар на услугата е огромен, тъй тв приемници има във всеки дом, а зрителите масово преминават на цифрова телевизия.

Очаква се да се появи на пазара до края на тази година.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изключването на само един протеин може да обърне процеса на стареене на мозъка и да предотврати Алцхаймер
Индия се стреми към рекордни покупки на памук
Войната на наследниците: По-малкият син на Ален Делон оспорва завещанието на баща си
Тръмп сезира Върховния съд на САЩ заради митата, иска бързо решение
В Перу археолози откриха 3D стенопис, който може да е на 4000 години
Депутатите отхвърлиха предложението за референдум за запазване на българския лев до 2043 г.
Антинобел награди за сърцебиенето на влюбените двойки и влиянието на сладоледа върху химиотерапията
На днешната дата, 4 септември. Рождениците днес