Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Умна тв система ще подбира рекламите според пола на зрителя
Intel се готви да пусне на пазара собствена телевизионна услуга, чиято основна функция ще е да разпознава лицата и съответно пола на зрителители пред телевизора. Предполага се, че новата услуга ще позволи излъчването на таргетирана реклама, както и даването на препоръки за гледане на подходящи предавания.
Системата ще определя не само пола, но и приблизителната възраст на зрителите, така че на мъжете да не им се налага да гледат реклами за продукти, предназначени за жени, а децата – направо да бъдат „пропускани” от рекламните блокове.
Тв услугата ще е достъпна чрез специално приложение, работещо с медия процесор Intel Berryville CE5300 и съвместимо с цифрова телевизия. Потенциалният пазар на услугата е огромен, тъй тв приемници има във всеки дом, а зрителите масово преминават на цифрова телевизия.
Очаква се да се появи на пазара до края на тази година.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.