Умна тв система ще подбира рекламите според пола на зрителя

Умна тв система ще подбира рекламите според пола на зрителя

Intel се готви да пусне на пазара собствена телевизионна услуга, чиято основна функция ще е да разпознава лицата и съответно пола на зрителители пред телевизора. Предполага се, че новата услуга ще позволи излъчването на таргетирана реклама, както и даването на препоръки за гледане на подходящи предавания.

Системата ще определя не само пола, но и приблизителната възраст на зрителите, така че на мъжете да не им се налага да гледат реклами за продукти, предназначени за жени, а децата – направо да бъдат „пропускани” от рекламните блокове.

 Тв услугата ще е достъпна чрез специално приложение, работещо с медия процесор Intel Berryville CE5300 и съвместимо с цифрова телевизия. Потенциалният пазар на услугата е огромен, тъй тв приемници има във всеки дом, а зрителите масово преминават на цифрова телевизия.

Очаква се да се появи на пазара до края на тази година.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Съд в САЩ разпореди на Министерството на правосъдието да разсекрети материали по „делото Епстийн“
Премиерът: Евромонетите ще носят български национални символи и ще платежно средство в цяла Европа
Скромните лидери са най-ефективни
Почина Франк Гери – една от суперзвездите на световната архитектура
На днешната дата, 7 декември. Рождениците днес
Шефът на ЕК Фон дер Лайен и канцлера Мерц не успяха да осигурят съгласие на Белгия за руските активи
Балансираното бяло е обявено за Цвят на 2026 година от института Pantone
The Wall Street Journal: Белият дом е обезпокоен от сделката за придобиване от Netflix на Warner Bros.