Урок по онлайн брандиг от Снуп Дог

Урок по онлайн брандиг от Снуп Дог

Урок по онлайн брандиг от Снуп Дог

В епохата на социалните медии поп звездите от световна величина не просто правят песни, с които завладяват музикалните класации. Популярните лица от шоу бизнеса на САЩ, разпознаваеми в цял свят, се развиха над музикалната индустрия и се превърнаха в някои от най-големите онлайн марки, коментират авторите в американското списние Entrepreneur. Чрез комбинация от социални платформи като Twitter и Facebook те успяха да създадат разговор за музиката им и да увеличат броя на почитателите си. Освен това в сайтовете за споделяне те успяха да промотират начинанията си на предприемачи като опитите им да създават модни линии и парфюми, да участват във филми, да рекламират места и приложения за мартфони и изобщо да правят бизнес.

Как ръководят собствените си кампании? Една от дългогодишните звезди в американския рап е интересен пример.

Снуп Дог има милиони фенове и последователи във Facebook и Twitter, но не се отнася към тях просто като „фенове“. В публикуваните от него статуси ги нарича „семейство“. „Моята рецепта е просто да бъда себе си - аз съм отсреща, близо съм и е лично. Няма стена между феновете ми и мен“, казва той.

Неговият екип по социалните медии се намира в Лос Анджелис и е част от маркетинг фирмата Cashmere Agency. Нейните специалисти също разкриват как работят, за да запазят онлайн присъствието му стабилно и нарастващо. "Доколкото се отнася до всички наши клиенти, фокусирани сме върху това да подчертаваме каквото наистина правят", обяснява президентът и съосновател на агенцията Сеунг Чунг. Стратегията със Снуп Дог по-конкретно е насочена към това да бъде снабдявана неговата аудитория с поглед отвътре върху живота му и постоянно да й бъде показвано ново, публикувано видео съдържание.

От агенцията обсняват, че освен социалните медии и други нови платформи и инструменти в интернет печелят най-много привличане в полза на клиентите им. Viddy.com е една от модерните интернет платформи, за които се очаква, че ще взривят мрежата. Това е приложение, което позволява на потребителите да записват кратки видеоклипове, да използват няколко вида филтри и след това да споделят каквото са създали с приятелите си в социалните мрежи.

Знаем, че сега видео съдържанието е изградило дълбоки корени в киберпространството - казват експертите – затова чувстваме, че като помагаме на потребителите да правят интеракция с марките, използвайки видео, е истински плюс.

Chill.com е друга платформа, към която специалистите проявяват интерес. Тя позволява на групи от хора да се събират онлайн и да гледат заедно съдържание, като същевременно водят диалог. Направен е опит този инструмент да бъде включен в услугата на популяризиране в мрежата за Снуп Дог и досега феновете на рапъра са показали одобрение.

Какво могат да научат предприемачите и хората от бизнеса за социалните медии от музикалната индустрия?

Бизнесът със забавно съдържание и шоу е свързан с това да бъдат печелени клиенти или фенове повече от един по един.Тъй като първите потребители, с които ще се свържете, вероятно ще станат най-добрите ви фенове, направете ги ваш фокус. Тези хора на ранното приспособяване на марката ще помогнат и ще разпространят говоренето за продукта ви. Интерактивната сила на социалните медии може да помогне не само да се разпространи името до масите, но и да се идентифицира ядро от клиенти, от което фирмата може да се учи и които могат да бъдат възнаграждавани.

Какъв е най-добрият начин да бъдат убедени феновете да продължат да се връщат на страницата на марката?

Трябва да бъдете последователни и сплотени. За да бъдете възможно най-ефективни, трябва да с истинска отдаденост да поставяте съдържание и съобщения в страницата, редовно. Освен това трябва да имате и истинско взаимодействие с ядрото ви от потребители и аудитория. По един особен начин социалните медии позволяват да се изгради глас и личност за марката, персонификация, която работи за имиджа й.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ