Урок по онлайн брандиг от Снуп Дог

Урок по онлайн брандиг от Снуп Дог

В епохата на социалните медии поп звездите от световна величина не просто правят песни, с които завладяват музикалните класации. Популярните лица от шоу бизнеса на САЩ, разпознаваеми в цял свят, се развиха над музикалната индустрия и се превърнаха в някои от най-големите онлайн марки, коментират авторите в американското списние Entrepreneur. Чрез комбинация от социални платформи като Twitter и Facebook те успяха да създадат разговор за музиката им и да увеличат броя на почитателите си. Освен това в сайтовете за споделяне те успяха да промотират начинанията си на предприемачи като опитите им да създават модни линии и парфюми, да участват във филми, да рекламират места и приложения за мартфони и изобщо да правят бизнес.

Как ръководят собствените си кампании? Една от дългогодишните звезди в американския рап е интересен пример.

Снуп Дог има милиони фенове и последователи във Facebook и Twitter, но не се отнася към тях просто като „фенове“. В публикуваните от него статуси ги нарича „семейство“. „Моята рецепта е просто да бъда себе си - аз съм отсреща, близо съм и е лично. Няма стена между феновете ми и мен“, казва той.

Неговият екип по социалните медии се намира в Лос Анджелис и е част от маркетинг фирмата Cashmere Agency. Нейните специалисти също разкриват как работят, за да запазят онлайн присъствието му стабилно и нарастващо. "Доколкото се отнася до всички наши клиенти, фокусирани сме върху това да подчертаваме каквото наистина правят", обяснява президентът и съосновател на агенцията Сеунг Чунг. Стратегията със Снуп Дог по-конкретно е насочена към това да бъде снабдявана неговата аудитория с поглед отвътре върху живота му и постоянно да й бъде показвано ново, публикувано видео съдържание.

От агенцията обсняват, че освен социалните медии и други нови платформи и инструменти в интернет печелят най-много привличане в полза на клиентите им. Viddy.com е една от модерните интернет платформи, за които се очаква, че ще взривят мрежата. Това е приложение, което позволява на потребителите да записват кратки видеоклипове, да използват няколко вида филтри и след това да споделят каквото са създали с приятелите си в социалните мрежи.

Знаем, че сега видео съдържанието е изградило дълбоки корени в киберпространството - казват експертите – затова чувстваме, че като помагаме на потребителите да правят интеракция с марките, използвайки видео, е истински плюс.

Chill.com е друга платформа, към която специалистите проявяват интерес. Тя позволява на групи от хора да се събират онлайн и да гледат заедно съдържание, като същевременно водят диалог. Направен е опит този инструмент да бъде включен в услугата на популяризиране в мрежата за Снуп Дог и досега феновете на рапъра са показали одобрение.

Какво могат да научат предприемачите и хората от бизнеса за социалните медии от музикалната индустрия?

Бизнесът със забавно съдържание и шоу е свързан с това да бъдат печелени клиенти или фенове повече от един по един.Тъй като първите потребители, с които ще се свържете, вероятно ще станат най-добрите ви фенове, направете ги ваш фокус. Тези хора на ранното приспособяване на марката ще помогнат и ще разпространят говоренето за продукта ви. Интерактивната сила на социалните медии може да помогне не само да се разпространи името до масите, но и да се идентифицира ядро от клиенти, от което фирмата може да се учи и които могат да бъдат възнаграждавани.

Какъв е най-добрият начин да бъдат убедени феновете да продължат да се връщат на страницата на марката?

Трябва да бъдете последователни и сплотени. За да бъдете възможно най-ефективни, трябва да с истинска отдаденост да поставяте съдържание и съобщения в страницата, редовно. Освен това трябва да имате и истинско взаимодействие с ядрото ви от потребители и аудитория. По един особен начин социалните медии позволяват да се изгради глас и личност за марката, персонификация, която работи за имиджа й.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 4 до 10 август
Задавайте си тези въпроси всеки ден, за да бъдете по-успешни
Разкрития: Финансистът Епстийн е продавал тайните на принц Андрю на Мосад и други шпионски централи
Германия изпрати пет изтребителя Eurofighter за дежурства в небето на Полша
Индия разкритикува ЕС и САЩ за търговията им с Русия, след като Тръмп заплаши Ню Делхи с по-високи мита
Новата икономика: „Зелените“ енергии също имат отрицателно въздействие върху околната среда
Уолстрийт предупреждава инвеститорите да се подготвят за спад на акциите
Главният прокурор на САЩ разследва екипа на бившия президент Обама за фалшиви данни за руска връзка в изборите