Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Успехът на измислените брандове
Лeсно може да предположите, че видеоигрите са силен маркетингов канал. Изследванията показват, че рекламите в тях са по-ефективни, отколкото в телевизията. Напоследък се оформи една нова практика - фиктивни брандове от филмите навлизат в реалния свят.
Бобчетата на Берти Бот, вид бонбони от книгите и филмите за Хари Потър, се превърнаха в популярен продукт на Cap Candy, подразделение на Hasbro. След това бяха въведени и други стоки, с които децата радостно да споделят приключенията на чаровния магьосник, след като не могат да добият вълшебните му способности. На теория обратното позициониране може да се прилага за най-различни продукти за масово потребление.
Дрехи, играчки, мобилни телефони и часовници могат да се представят най-напред във видеоигрите и виртуалния свят, преди да се появят в реалността. За да оцени интереса на потребителите, американската верига магазини за дрехи American Apparel най-напред представи свой нов модел джинси във виртуалния свят Second Life, преди да ги пусне в истинските магазини. И остана много доволна.
Първите компании, които сериозно използват обратното позициониране във видеоигри, ще спечелят от по-ниски разходи за маркетинг, а в идеалния случай дори може да заздравят отношенията си с потребителите. Пък и този подход е доста по-забавен от работата с огромни фокус групи например.
Дейвид Едери, специалист в екипа на Microsoft. Участва в различни програми за изследване на медиите към Кеймбридж
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.