Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Фотогалерия: Честните слогани на марките
Всеки път, когато американецът Клиф Дикънс – графичен дизайнер от Нашвил – си поръчвал Coca-Cola в ресторант, сервитьорът идвал и го питал дали няма нищо против вместо нея да му сервира Pepsi.
Това се случвало толкова често, че се превърнало в любима шега в компанията му. И го вдъхновило да си представи преобразено логото на Pepsi с нов слоган, в който честно да се каже истинското положение, в което брандът често се намира - предлагане, когато няма Coca-Cola.
Шегата мотивирала Дикънс да създаде блог на име Honest Slogans („честни слогани“ - англ. ез.), за който разказва Business Insider. Направил го за хора с чувство за хумор през 2011 г. От тогава го обновява периодично и в него представя забавна фотогалерия от лога на световноизвестни брандове, под които като слогани са изписани техни признания.
Днес сайтът му е много популярен, особено благодарение на споделянето в Reddit. Дикънс казва, че се старае да включва в него ново лого всеки работен ден. Идеята му е свидетелство за това, че се намираме в ерата на двупосочното съобщение, когато потребителят има силата да казва честно какво мисли в мрежата и не е само пасивна аудитория, до която маркетингът излъчва рекламни послания чрез еднопосочните, традиционни медии радио, телевизия и печат.
Фотогалерията тук показва някои от попаденията му.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.