Фотогалерия: Честните слогани на марките

Victoria's Secret. Понижава самооценката на жените от 1977 г.

Всеки път, когато американецът Клиф Дикънс – графичен дизайнер от Нашвил – си поръчвал Coca-Cola в ресторант, сервитьорът идвал и го питал дали няма нищо против вместо нея да му сервира Pepsi.

Това се случвало толкова често, че се превърнало в любима шега в компанията му.  И го вдъхновило да си представи преобразено логото на Pepsi с нов слоган, в който честно да се каже истинското положение, в което брандът често се намира - предлагане, когато няма Coca-Cola.

Шегата мотивирала Дикънс да създаде блог на име Honest Slogans („честни слогани“ - англ. ез.), за който разказва Business Insider. Направил го за хора с чувство за хумор през 2011 г. От тогава го обновява периодично и в него представя забавна фотогалерия от лога на световноизвестни брандове, под които като слогани са изписани техни признания.

Днес сайтът му е много популярен, особено благодарение на споделянето в Reddit. Дикънс казва, че се старае да включва в него ново лого всеки работен ден. Идеята му е свидетелство за това, че се намираме в ерата на двупосочното съобщение, когато потребителят има силата да казва честно какво мисли в мрежата и не е само пасивна аудитория, до която маркетингът излъчва рекламни послания чрез еднопосочните, традиционни медии радио, телевизия и печат.

Фотогалерията тук показва някои от попаденията му.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ