Фотогалерия: Честните слогани на марките

Victoria's Secret. Понижава самооценката на жените от 1977 г.

Всеки път, когато американецът Клиф Дикънс – графичен дизайнер от Нашвил – си поръчвал Coca-Cola в ресторант, сервитьорът идвал и го питал дали няма нищо против вместо нея да му сервира Pepsi.

Това се случвало толкова често, че се превърнало в любима шега в компанията му.  И го вдъхновило да си представи преобразено логото на Pepsi с нов слоган, в който честно да се каже истинското положение, в което брандът често се намира - предлагане, когато няма Coca-Cola.

Шегата мотивирала Дикънс да създаде блог на име Honest Slogans („честни слогани“ - англ. ез.), за който разказва Business Insider. Направил го за хора с чувство за хумор през 2011 г. От тогава го обновява периодично и в него представя забавна фотогалерия от лога на световноизвестни брандове, под които като слогани са изписани техни признания.

Днес сайтът му е много популярен, особено благодарение на споделянето в Reddit. Дикънс казва, че се старае да включва в него ново лого всеки работен ден. Идеята му е свидетелство за това, че се намираме в ерата на двупосочното съобщение, когато потребителят има силата да казва честно какво мисли в мрежата и не е само пасивна аудитория, до която маркетингът излъчва рекламни послания чрез еднопосочните, традиционни медии радио, телевизия и печат.

Фотогалерията тук показва някои от попаденията му.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Студени досиета: Синът на основателя на Mango е заподозрян за убийството му преди година
Премиерът: Не е време за избори
Ключовите двигатели на икономическия растеж в България и Югоизточна Европа
Кристиано Роналдо е най-високо платеният футболист в света
АПИ опитва да приключи всички ремонти по магистралите до края на месеца
Лидерите на ЕС искат бързи действия за отключване на замразени руски активи за финансиране на Украйна
Краят на октомври наближава, а Бюджет 2026 все още го няма. Лакомство или пакост?
Защо автоматизацията с чатботове е ключът към успеха на вашия бизнес: Преглед на възможностите и ролята на AI-Masters агенцията