Чуй какво казват великите и продължавай напред!

Чуй какво казват великите и продължавай напред!

Чуй какво казват великите и продължавай напред!

„Разходи се с великите” (Walk With Giants) e мотото на новата глобална рекламна кампания на Johnnie Walker. Инициативата разкрива вдъхновяващите истории на някои от най-интересните герои на нашето време. Тя надгражда утвърдената философия на бранда, обобщена в призива „Продължавай напред!” (Keep Walking).

Кампанията има за цел да призове към смелост, да мотивира хората да следват мечтите си, да вземат решения и да предизвикват живота. Затова героите в нея са личности, които силно вярват в собствените си сили и сами определят границите си.

В интернет страницата на Johnnie Walker избрани имена, смятани за вдъхновяващ пример, разказват за пътя си през годините - от първите стъпки, през провалите и трудностите, до неповторимите им постижения.

Сред знаковите фигури в кампанията се отличават пилотите от Формула 1 Дженсън Бътън (клип с него върви в момента и по нашите телевизии) и Луис Хамилтън, пътешественикът Амир Клинк, алпинистът Ранулф Файнс и Джон Хегърти - една от най-креативните фигури в рекламната индустрия.

Дженсън Бътън разказва, че „за да успееш, трябва да се научиш да поставяш работата си на първо място, дори и на Коледа.” За него Световната титла във Формула 1 не е достатъчно предизвикателство. Ето защо той ще търси нови върхове, които да покори.

Най-младият шампион във Формула 1, Луис Хамилтън, няма нужда от представяне. Днес той е познат и обичан от милиони. Но пътят му към върха е дълъг и труден, особено защото мнозина са му казвали, че няма да успее. Той се качва на почетната стълбичка с цената на дългогодишно постоянство, за да опровергае съмненията на скептиците.

Амир Клинк, от своя страна, говори за нестихващото си желание да изпробва предела на силите си. Той е професионален конструктор на яхти и един от най-запомнящите се пътешественици.

Ранулф Файнс непрекъснато живее на границите на своите способности и се бори с природните стихии. Той успява да стигне пеша до двата полюса и покорява Еверест на 65-годишна възраст. По време на опасните си експедиции успява да се пребори с природните сили, рискувайки живота и здравето си, за да спаси своите спътници.

А Джон Хегърти неслучайно е определян като едно от най-идейните имена в рекламната индустрия. Повече от 30 г. той помага на марките да се превърнат в икони. Идеите му успяват да вдъхновят милиони.

Тези и други истории можете да чуете от самите герои във видеозаписите в уеб-сайта на Johnnie Walker.

А вие за какво мечтаете?

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ