„Гардиан“: Въпрос на гледна точка!

Днес виртуалната ни галерия от реклами ви предлага един доста стар, но „умен“, запомнящ се и смятан за класически рекламен телевизионен филм от първите дни на далечната 1986 г.

Половинминутният филм рекламира популярния британски ежедневник  „Гардиан“. Мотото му е „Въпрос на гледна точка!“.

„Режисьорът Пол Уайленд сочи рекламата за най-доброто, което някога е правил. И е лесно да се види защо“, коментира електронното издание за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk.

Заснет в черно-бяло, без съпровод от специално музикално изпълнение, филмът винаги ще бъде поменен като въплъщение на репутацията на „Гардиан“ като отворен към различните гледни точки вестник. Кадрите са могъща демонстрация на опасността от предубежденията. Можете да ги видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Прогноза: Жилищата ще станат все по-недостъпни за българина
България очаква конвергентния доклад за еврозоната
„Отвратителна мерзост“: Мъск разкритикува законопроект на Тръмп
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
Заради изтичане на информация: Отлага се гласуването на доклада за напредъка на Северна Македония по пътя към ЕС
Тръмп: Постигането на сделка със Си Дзинпин е изключително трудно
Как София може да стане по-добър град за живеене и откъде може да вземе пример