„Гардиан“: Въпрос на гледна точка!

Днес виртуалната ни галерия от реклами ви предлага един доста стар, но „умен“, запомнящ се и смятан за класически рекламен телевизионен филм от първите дни на далечната 1986 г.

Половинминутният филм рекламира популярния британски ежедневник  „Гардиан“. Мотото му е „Въпрос на гледна точка!“.

„Режисьорът Пол Уайленд сочи рекламата за най-доброто, което някога е правил. И е лесно да се види защо“, коментира електронното издание за маркетинг и реклама campaignlive.co.uk.

Заснет в черно-бяло, без съпровод от специално музикално изпълнение, филмът винаги ще бъде поменен като въплъщение на репутацията на „Гардиан“ като отворен към различните гледни точки вестник. Кадрите са могъща демонстрация на опасността от предубежденията. Можете да ги видите тук.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ