„Джагуар” обяви рекламна война на „Мерцедес”

Автомобилната компания Jaguar стартира рекламно видео, с което хвърля ръкавицата  на „Мерцедес”. Накратко, в клипа истински ягуар изяжда кокошка – реплика към предишна реклама на „Мерцедес” под надслов Magic Body Control, в която човек държи домашната птица в ръце и движи тялото й в различни страни, но главата й не променя позицията си. Слоганът на видеото на Jaguar гласи: „Вълшебен контрол на тялото? Ние предпочитаме котешки рефлекси. А вие?”

Американското законодателство не забранява на компаниите да споменат конкурентни брандове в акциите си. Това даде тласък на мащабно рекламно противопоставяме между автомобилните производители.

Така например през 2006 г. американското подразделение на BMW пусна плакат с надпис: „Поздравяваме Audi с това, че неин модел стана автомобил на годината в ЮАР (A3 Sportback). От Най-добрия автомобил на годината”. Отговорът не закъсня и Аudi отвърна също с постер: „Поздравяваме BMW, че е автомобил на 2006 г. От победителя в  Льо Ман 2000-2006”.

След това в рекламната война се намеси и Subaru, която пък излезе с плакат, поздравяващ германските марки, че „са станали победители в конкурси за красота. Британската компания Bentley пък се „издигна” над цялата тази суетня с постер на мъж, показващ среден пръст.

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси