Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|„Манчестър Юнайтед“ е най-скъпият футболен бранд
Английският футболен клуб "Манчестър Юнайтед" е най-скъпият футболен бранд в света, според новия доклад на консултантската фирма Brand Finance, цитиран от Би Би Си.
Отборът измества от челната позиция през миналата година "Байерн Мюнхен". Въпреки че не спечели трофеи през миналия сезон, тимът на "Олд Трафорд" съставя марка на стойност 1,2 млрд. долара, смятат авторите на доклада.
6 от 10-те най-скъпи футболни марки, според класацията, са английски. "Барселона", който спечели финала на Шампионска лига в събота, се измества две места надолу спрямо 2014 г. и е шестият най-скъп футболен клуб в света - 773 млн. долара.
"Юнайтед" все още е смятан за "футболна религия". Той се радва на милиони верни почитатели навсякъде по света, особено в Индия, Югоизточна Азия, Китай. Феновете му в тези три страни са общо над половин милиард души. От тази гледна точка, новините за липса на награди не тревожат спонсорите му.
Авторите на доклада отбелязват, че клубът се радва на добри сделки за спонсорство с автомобилната компания "Шевролет" и германския спортен гигант Adidas. Очаква се при победи в идните години стойността на марката да се покачи още повече. През 2014 г. тази стойност е скочила с 63%.
Вторият най-скъп футболен бранд в света е "Байерн Мюнхен", трети е "Реал Мадрид", "Пари Сен Жермен" е девети. Няма италиански клубове в топ 10.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.