„Ню Йорк Таймс“ провокира с две празни страници

„Ню Йорк Таймс“ провокира с две празни страници

Престижният американски всекидневник „Ню Йорк Таймс“ привлече вниманието на читателите си тази сутрин с мистериозна реклама. Вестникът отпечата две празни бели страници без текст, само с обозначени с дребен шрифт в горната им част номер на броя на вестника и датата на издаване и малък изписан URL адрес долу, в дъното. Адресът бе "wordsarelife.com."

С тази ефектна и идейна кампания „Ню Йорк Таймс“ показва, че детайлът придава значение на общия мащаб, а има и случаи, когато най-голямо послание се съдържа в местата, където няма нищо, коментира Business Insider. Празните страници са реклама на предстоящия за излъчване в кината филм на 20th Century Fox “Крадецът на книги“. Главен герой във филма е момиченце, което краде книги, за да ги споделя с други хора в епохата на Втората световна война в Германия.

Интернет адресът wordsarelife.com отвежда към официалния уебсайт на филма, създаден от пиар фирмата 42 West с цел да се изтъкне важността на писменото слово и това колко може да бъде шокиращо, ако един ден отворим вестника и в него то липсва.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Жега и пожари: Израел удари рекорд от близо 50 градуса, Гърция спасява монахини и настанява във военни поделения
Европейските лидери са изпълнени с предпазлив оптимизъм след разговор с Тръмп преди срещата с Путин
Провалената руска колонизация на Северна Америка: Как цар Александър II продаде Аляска на САЩ?
Ликвидаторите на втората по големина китайска строителна компания Evergrande продадоха картина на Моне
Българската икономика с ръст от 3,1% за второто тримесечие
"Алфа Рисърч": Все повече българи подкрепят влизането ни в еврозоната
Digital age: Техно пробиви и открития
Времето: Ветровито с температури до 35 градуса