„Ню Йорк Таймс“ провокира с две празни страници

„Ню Йорк Таймс“ провокира с две празни страници

Престижният американски всекидневник „Ню Йорк Таймс“ привлече вниманието на читателите си тази сутрин с мистериозна реклама. Вестникът отпечата две празни бели страници без текст, само с обозначени с дребен шрифт в горната им част номер на броя на вестника и датата на издаване и малък изписан URL адрес долу, в дъното. Адресът бе "wordsarelife.com."

С тази ефектна и идейна кампания „Ню Йорк Таймс“ показва, че детайлът придава значение на общия мащаб, а има и случаи, когато най-голямо послание се съдържа в местата, където няма нищо, коментира Business Insider. Празните страници са реклама на предстоящия за излъчване в кината филм на 20th Century Fox “Крадецът на книги“. Главен герой във филма е момиченце, което краде книги, за да ги споделя с други хора в епохата на Втората световна война в Германия.

Интернет адресът wordsarelife.com отвежда към официалния уебсайт на филма, създаден от пиар фирмата 42 West с цел да се изтъкне важността на писменото слово и това колко може да бъде шокиращо, ако един ден отворим вестника и в него то липсва.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Лидерите на страните от ЕС са направили първа крачка към използване на замразени руски активи в полза на Украйна
Времето: Топло и дъждовно. Жълт код за силен вятър е обявен в 25 области
На днешната дата, 24 октомври. Рождениците днес
8-и банково-финансов форум: Лични финанси - инвестиции, доходност и има ли „живот извън банките“?
Цитат на деня
8-и банково-финансов форум: Дигитална трансформация и иновации в банковия сектор
AB InBev си партнира с Netflix за ко-брандирани кампании и събития на живо
Как Европа може да използва замразените руски активи, за да помогне на Украйна?