Българка оглави „Корпоративни комуникации Югоизточна Европа“ в Schneider Electric
Калина Петкова поема ролята на зонален лидер „Корпоративни комуникации Югоизточна Европа“ (Global Communications Leader South East Europe) в Schneider Electric. Тя ще отговаря за комуникациите на глобалния лидер в енергийното управление и автоматизацията в 15 държави от Югоизточна Европа: Албания, Босна и Херцеговина, България, Гърция, Кипър, Косово, Молдова, Румъния, Северна Македония, Словения, Сърбия, Унгария, Хърватска, Черна гора, както и в Армения.
Калина Петкова е част от екипа на „Шнайдер Електрик България“ вече десет години, през които отговаря за комуникацията на компанията в България, а също и в Албания, Косово и Северна Македония.
„Приех тази роля на проектен принцип, което е отлична практика в Schneider Electric. Чрез нея компанията дава на служителите си възможност за натрупване на по-широки впечатления и разнообразни компетенции в различни области, а това е изключително интересно за мен. Schneider Electric прави възможно един човек да събере знания и опит, които да прилага в бъдеще, но също да изгради мрежа от контакти, която е особено важна при изпълнението на по-големи проекти.”, коментира Калина Петкова.
Калина е завършила „Връзки с обществеността“ във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет. Притежава магистърска степен по „Философия“ и докторска степен по „Междукултурна комуникация“ от най-старото ни висше училище. Работила е за маркетинговите комуникации на различни брандове в различни сегменти, както и в изследователски и доброволчески проекти. Преподава в магистърска програма „Семиотика, език и реклама” на СУ.
България заема важно място в екосистемата на Schneider Electric, тъй като в Пловдив работи сертифицираната умна фабрика на глобалния лидер в устойчивостта. Предприятието е модел за развитие на производствените звена на компанията в цяла Източна Европа и е образец за енергийна ефективност, автоматизация и оптимизация на процесите. Заводът произвежда прекъсвачи за различни пазари по света и преди броени дни стана „Фабрика на годината“ 2022.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
INSAIT получи ново финансиране в размер на 1 млн. долара от Google
Компании |Учени провеждат климатичен експеримент в Амазония, наречен "машина на времето"
Любопитно |Венецуела прекрати енергийните си споразумения с Тринидад и Тобаго
Свят |Шефът на СТО за световната търговия след митата: Очуканa и насиненa, но все още на крака
Икономика |КТ "Подкрепа" предлага промени в данъчната и осигурителната система
Политика |Проектобюджетът предвижда минималната заплата от 1 януари да е 605 евро
Политика |Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 27 октомври до 2 ноември
Хороскоп |България и „Райнметал“ подписаха договор за изграждане на завод за барут и боеприпаси
България |Съветът за съвместно управление договори ротацията на председателя на парламента
България |Новата икономика: Биткойн миньорите пренасочват вниманието си към AI
Икономика |Румен Радев: България трябва да има ясно и открито лице на управление
България |Бил Гейтс смекчи позицията си по отношение на „климатичната катастрофа“
Свят |Енергийният министър: Сигурността на доставките на горива за страната е гарантирана
България |ADVERTORIAL
Eксперти от ЦИЕ ще анализират имотния пазар в еврозоната на конференцията „Inspire to Higher 2025“ на 31 октомври
Коментари
Няма въведени кометари.