Българка оглави „Корпоративни комуникации Югоизточна Европа“ в Schneider Electric

Калина Петкова поема ролята на зонален лидер „Корпоративни комуникации Югоизточна Европа“ (Global Communications Leader South East Europe) в Schneider Electric. Тя ще отговаря за комуникациите на глобалния лидер в енергийното управление и автоматизацията в 15 държави от Югоизточна Европа: Албания, Босна и Херцеговина, България, Гърция, Кипър, Косово, Молдова, Румъния, Северна Македония, Словения, Сърбия, Унгария, Хърватска, Черна гора, както и в Армения.
Калина Петкова е част от екипа на „Шнайдер Електрик България“ вече десет години, през които отговаря за комуникацията на компанията в България, а също и в Албания, Косово и Северна Македония.
„Приех тази роля на проектен принцип, което е отлична практика в Schneider Electric. Чрез нея компанията дава на служителите си възможност за натрупване на по-широки впечатления и разнообразни компетенции в различни области, а това е изключително интересно за мен. Schneider Electric прави възможно един човек да събере знания и опит, които да прилага в бъдеще, но също да изгради мрежа от контакти, която е особено важна при изпълнението на по-големи проекти.”, коментира Калина Петкова.
Калина е завършила „Връзки с обществеността“ във Факултета по журналистика и масова комуникация на Софийския университет. Притежава магистърска степен по „Философия“ и докторска степен по „Междукултурна комуникация“ от най-старото ни висше училище. Работила е за маркетинговите комуникации на различни брандове в различни сегменти, както и в изследователски и доброволчески проекти. Преподава в магистърска програма „Семиотика, език и реклама” на СУ.
България заема важно място в екосистемата на Schneider Electric, тъй като в Пловдив работи сертифицираната умна фабрика на глобалния лидер в устойчивостта. Предприятието е модел за развитие на производствените звена на компанията в цяла Източна Европа и е образец за енергийна ефективност, автоматизация и оптимизация на процесите. Заводът произвежда прекъсвачи за различни пазари по света и преди броени дни стана „Фабрика на годината“ 2022.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Франция мобилизира 76 000 полицаи и жандармеристи за поддържане на реда при протестите на профсъюзите
Свят |Парламентът прие на две четения в едно заседание промени в държавния бюджет
Политика |Технологичният сектор подкрепи европейските фондови борси*
Финанси |DeepL обмисля първично публично предлагане в САЩ
Технологии |Мартин Димитров: До края на годината дефицитът ще бъде 5,1%
Икономика |Белият дом замрази 26 милиарда долара за щатите, управлявани от Демократическата партия
Политика |Лондон изпадна от Топ 20 на световните пазари за първично публично предлагане
Финанси |Времето: Силен вятър с дъжд, а в планините и от сняг, носи захлаждане
България |Учени за първи път създават ембриони от ДНК на човешка кожа
Наука и Здраве |На днешната дата, 2 октомври. Рождениците днес
На днешната дата |Нови директиви пред генералите: Военни сили за бързо реагиране ще потушават граждански безредици в САЩ
Свят |ДСБ предлагат паркоместата в сградите да получат отделна имотна партида
Политика |Започва плановият 90-дневен ремонт на топлопреносната мрежа в "Дружба" 2
ЕС |ADVERTORIAL

Официално отвори врати AYA Estate Vineyards – първата в България и региона винарна и галерия за съвременно изкуство

Vivacom с три отличия от престижния конкурс Forbes HR & Employer Branding Awards 2025

Коментари
Няма въведени кометари.