LVMH назначава наследника на Арно за ръководител на Moet Hennessy
Собственикът на LVMH Бернар Арно е възложил на сина си Александър, който има връзки със семейство Тръмп, задачата да помогне да се подобри бизнесът на групата с вина и спиртни напитки - задача, която може да се окаже по-трудна, ако новият президент на САЩ изпълни заплахите за въвеждане на вносни мита.
32-годишният Александър Арно, едно от петте деца на милиардера собственик на LVMH, ще стане заместник главен изпълнителен директор на подразделението, където ще работи с финансовия директор ветеран Жан-Жак Гийон, съобщава "Ройтерс"
Пренареждането идва в момент, когато групата се опитва да обърне тенденцията на спад в бизнеса с вина и спиртни напитки в САЩ и Китай.
Известно е, че Александър Арно поддържа приятелски отношения със семейство Тръмп и миналата година беше поканен на вечеря със съпругата си Джералдин в резиденцията на Доналд Тръмп в Мар-а-Лаго.
„Той е млад, активен мъж, син на един от най-големите бизнесмени и лидери в Европа и в Света“, написа Тръмп в социалната медийна платформа X през февруари миналата година.
Александър Арно ще напусне базираната в САЩ бижутерийна марка на групата Tiffany & Co., където заемаше длъжността изпълнителен вицепрезидент по продуктите, комуникациите и промишлеността, за да поеме новата си роля от 1 февруари.
В Tiffany той помогна да се контролира широкото обновяване на марката на американския търговец на бижута на дребно, включително обновяването на флагмана на Пето авеню в Ню Йорк, навлизането на продукти с по-високи цени и пренасочването на маркетинга към историческата брошка „Птица на скала“.
Преди това Арно е отговарял за Rimowa, където създава популярност около куфарите на колелца на производителя на багаж чрез връзки с модни марки.
Гийон, който е финансов директор на LVMH от 20 години, става президент и главен изпълнителен директор на Moet Hennessy също от 1 февруари, а досегашният му заместник, Сесил Кабанис, ще поеме ролята на главен финансов директор на групата.
Продажбите на подразделението за вино и спиртни напитки бяха засегнати от спада на ключовите пазари в САЩ и Китай, което изостава от другите дейности в империята за луксозни стоки на LVMH. Тя включва висок клас марки - от модни облекла Louis Vuitton до шампанско Moet & Chandon. Те спаднаха с 8% през първите девет месеца на годината, което ги превърна в най-зле представящия се бизнес на групата.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.