Миряна Георгиева става Head of Content в комуникационна агенция d:istinkt

Миряна Георгиева става Head of Content в комуникационна агенция d:istinkt

Ново ключово попълнение в екипа си обяви комуникационната агенция d:istinkt. От началото на годината Миряна Георгиева поема ролята на Head of Content.  Като експерт с дългогодишен опит тя ще управлява дейността на редакторския екип и ще отговаря за ефективността на съдържанието, което агенцията създава за своите клиенти.

„d:istinkt продължава да расте и да се развива. Нашите клиенти ни се доверяват за все повече и по-мащабни проекти, затова и надграждаме екипа. Целта ни е не само да оправдаем растящото доверие, но и да продължим да вдигаме летвата за качество на услугите в бранша. Миряна вече добавя стойност за стратегическото планиране и творческите решения на кампаниите, върху които работим, и се радвам, че става част от нашия доказан екип.“ Така Боян Иванович, изпълнителен директор на d:istinkt, коментира назначението.

Миряна Георгиева е експерт по бранд комуникация и връзки с обществеността с над 10-годишен опит в сектора, включително за изграждане на марки, управление на репутацията и кризисна комуникация на широк спектър от местни и международни компании и организации. Опитът й включва позиции в компании като bTV, където Миряна е била бранд мениджър и PR на новинарската редакция, „Фондация за социална промяна и включване“ и „Театър София“. В практиката си тя е работила и за утвърждаване на брандове като Samsung, Indian Motorcycle, NIDO, Forno Cipollini и др.

„Вълнувам се да се присъединя към такъв силен екип и вярвам, че ще оправдая високите очаквания. В турбулентни времена компаниите имат нужда от доказана, но и гъвкава агенция, с която заедно да намират иновативни начини да се отличат, да увеличат стойността, която създават, и да подобряват бизнес резултатите си. Именно върху тези аспекти ще се фокусираме през тази година“, каза Миряна Георгиева, Head of Content, d:istinkt. 

d:istinkt бе отличена с приза „Агенция на годината“ от Българската асоциация на PR агенциите в конкурса BAPRA Bright Awards 2022, след като завърши стратегическото си преструктуриране, започнало през 2018 година. Агенцията продължава да отчита стабилен ръст в приходите си, като само за последната финансова година той е 73% спрямо 2021 г. В портфолиото й са клиенти като Yettel, Лидл България, „Каменица“, издателство Клет България с брандовете „Анубис“, „Булвест-2000“ и iZZI, CETIN България, Европейски парламент, Европейска комисия, Speedy и др. d:istinkt предлага комуникационни услуги в областта на стратегическото консултиране, дизайн и криейтив, управление на кризи, медия планиране и купуване, управление на репутацията в социалните медии и инфлуенсър партньорства, изграждане на работодателска марка (employer branding) и връзки с обществеността.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Имейлът не е мъртъв — но вашата стратегия може би е. Ето как да я съживите
Тази нощ преминаваме към зимно часово време
Япония вдигна изтребители, след като руски стратегически бомбардировачи прелетяха над Японско море
Канцлерът Мерц очаква САЩ да освободят германското подразделение на „Роснефт“ от санкции
На фокус следващите седем дни: Избори в Аржентина, отчети от „Великолепната седморка" и заседания на Фед и ЕЦБ
Тръмп: Китай може да помогне на САЩ в отношенията с Русия
Как успешните лидери се изправят на крака след провал
Откриха наскоро изчезнала картина на Пабло Пикасо