Мечтата за нова работа в центъра на мащабна кампания

Мечтата за нова работа в центъра на мащабна кампания

Мисълта „надявам се, че светът има по-големи планове за мен” минава през главата на всеки млад мъж, работещ временно, облечен като дядо Коледа например.

Съкровените емоции и мечтите на тези, които желаят от сърце да сменят работата си, са в центъра на рекламната кампания на шотландският сайт за търсене на работа Scotsman.com/jobs.

Кампанията на сайта беше задвижена от мощния стимул на забележителната сума от 2 млн. лири, пише BrandRepublic. Тя ще залее шотландците в редица градове чрез печатните медии, радиото, външната реклама, онлайн медиите, интернет търсачките и електронните пощи.

Посланието на кампанията попада точно в целта, защото залага на познатото човешко желание за промяна в етап, в който всички сме били – моментът, в който мечтаем за друга работа. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Рекорд: Броят на милиардерите в света се е увеличил с 287 души през 2025 г.
Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
30 месеца затвор за лекар, продавал кетамин на звездата от "Приятели“ Матю Пери
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B