Мечтата за нова работа в центъра на мащабна кампания

Мечтата за нова работа в центъра на мащабна кампания

Мисълта „надявам се, че светът има по-големи планове за мен” минава през главата на всеки млад мъж, работещ временно, облечен като дядо Коледа например.

Съкровените емоции и мечтите на тези, които желаят от сърце да сменят работата си, са в центъра на рекламната кампания на шотландският сайт за търсене на работа Scotsman.com/jobs.

Кампанията на сайта беше задвижена от мощния стимул на забележителната сума от 2 млн. лири, пише BrandRepublic. Тя ще залее шотландците в редица градове чрез печатните медии, радиото, външната реклама, онлайн медиите, интернет търсачките и електронните пощи.

Посланието на кампанията попада точно в целта, защото залага на познатото човешко желание за промяна в етап, в който всички сме били – моментът, в който мечтаем за друга работа. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп е разочарован от Путин, днес ще разговаря със Зеленски
Перуанско заведение в столицата Лима оглави класацията „50-те най-добри ресторанта в света“
Времето: Жълт код за високи температури в 18 области
Масирано полицейско присъствие по всички пътища в страната ще има днес и в неделя
Петролът поевтиня, след като Иран потвърди ангажимента си за неразпространение на ядрени оръжия
Световната здравна организация призова целия свят да вдигне цените на алкохол, цигари и сладки напитки
Мъск: Време е да пенсионираме МКС и да се съсредоточим върху Марс
Финансовият министър: Данъците няма да се повишават