Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Мечтата за нова работа в центъра на мащабна кампания
Мисълта „надявам се, че светът има по-големи планове за мен” минава през главата на всеки млад мъж, работещ временно, облечен като дядо Коледа например.
Съкровените емоции и мечтите на тези, които желаят от сърце да сменят работата си, са в центъра на рекламната кампания на шотландският сайт за търсене на работа Scotsman.com/jobs.
Кампанията на сайта беше задвижена от мощния стимул на забележителната сума от 2 млн. лири, пише BrandRepublic. Тя ще залее шотландците в редица градове чрез печатните медии, радиото, външната реклама, онлайн медиите, интернет търсачките и електронните пощи.
Посланието на кампанията попада точно в целта, защото залага на познатото човешко желание за промяна в етап, в който всички сме били – моментът, в който мечтаем за друга работа.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.