Мечтата за нова работа в центъра на мащабна кампания

Мечтата за нова работа в центъра на мащабна кампания

Мисълта „надявам се, че светът има по-големи планове за мен” минава през главата на всеки млад мъж, работещ временно, облечен като дядо Коледа например.

Съкровените емоции и мечтите на тези, които желаят от сърце да сменят работата си, са в центъра на рекламната кампания на шотландският сайт за търсене на работа Scotsman.com/jobs.

Кампанията на сайта беше задвижена от мощния стимул на забележителната сума от 2 млн. лири, пише BrandRepublic. Тя ще залее шотландците в редица градове чрез печатните медии, радиото, външната реклама, онлайн медиите, интернет търсачките и електронните пощи.

Посланието на кампанията попада точно в целта, защото залага на познатото човешко желание за промяна в етап, в който всички сме били – моментът, в който мечтаем за друга работа. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Васил Терзиев: Нямам повод да си говоря с хора, които държат за заложници цял един град
София без автобуси, трамваи и тролеи: протестът на градския транспорт продължава, мобилизират автобуси за матурите
Украйна: След мирните преговори Русия извърши най-голямата атака с дронове от началото на войната
Разследват бившия шеф на ФБР за заплаха за убийство на Тръмп заради снимка с мидички 
Първи резултати от Румъния: Никушор Дан е новият президент
"Суис" отменя 1400 полета за лятото заради липса на пилоти
Звукът влияе директно върху клетките в човешкото тяло
Андрей Църня алармира за руска намеса в изборния процес в Румъния