Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-големите информационни агенции бойкотират фестивала в Кан
Световни информационни агенции като „Ройтерс”, „Франс Прес” и „Асошиейтед Прес” ще бойкотират утре пресконференция в навечерието на фестивала в Кан. Причината за противопоставянето на агенциите е неразбирателството им с организаторите на фестивала, съощиха самите информационни източници.
Ръководството на филмовото награждаване в Кан е забранило на медиите да снимат случващото се на легендарния червен килим и по време на пресконференциите. Забраната има отношение към заключителните договори на френската телевизия Canal Plus и компанията Orange.
От февруари агенциите настояват да получат правото да заснемат събитията по време на прочутия филмов фестивал поради огромния световен интерес към тях. Те смятат, че не само филмите, но и актьорите и екипите по заснемането са любопитни за хората и имат влияние върху аудиторията и читателите по света.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.