Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Най-обичаните марки в света
Walt Disney, Yahoo, Google, Sony и Nestlé са най-обичаните марки в света, според мащабно изследване на глобалната фирма за комуникации и бизнес стратегии APCO Worldwide. В топ 10 ги следват още Auchan, Netflix, Whole Foods, Apple, Lowe's, Microsoft, Kellogg's, Hearshey's, Coca-Cola, Dell, Sharp, Pepsi Co., Nike, HP, Target.
Изводът е направен след допитване до 70 000 потребители в 15 големи международни пазарa. Хората са били анкетирани за отношението им към около 600 от най-големите брандове в света. Въз основа на данните е изготвена класация от типа Топ 100.
Базираната във Вашингтон фирма се е фокусирала върху наблюдението на осем основни емоции, които според нея марките провокират в хората: разбиране, усещане за достъпност, уместност/практическо значение, възхищение, любопитство, оприличаване, чувство за сила/право и гордост.
Нанси Бачръч – старши съветник в APCO, подчертава, че всички марки по света трябва да обръщат внимание какви емоции предизвикават и кои емоции оказват влияние върху продажбите. Иначе какъв е смисълът от брандинга?
Проучването посочва пет интригуващи извода, според AdWeek:
● В него PepsiCo е на 17 място и следва по петите Coca-Cola, която е на 14 място.
● Шест от първите 22 марки в топ 100 са родени от интернет.
● Марката Whole Foods - No. 8 – е разположена на повече от 60 позиции над McDonald's, която е всеизвестна по цял свят.
● Дигиталните доминанти eBay (No. 76) и Facebook (No. 81) не се класират особено нависоко.
● Cat – брандът от тежката машинна индустрия, се класира на 92-та позиция.
Как излежда целият списък с топ 100 на най-обичаните марки, още за методологията на изследването и метода на т.нар емоционално свързване, можете да видите тук.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.