bTV печели битката за зрителския интерес в изборния ден

bTV печели битката за зрителския интерес в изборния ден

Изборните студиа и новинарски емисии на bTV са се радвали на най-голям зрителски интерес във възрастовата група 4+, според данните на пипълметричната агенци ГАРБ. Специалната програма с над 17-часов ефир представи преплитане на най-важното от деня в цялата страна и чужбина с включвания на репортерите и кореспондентите с актуална информация за гласуването, ексклузивни гости в 360-градусовото студио на bTV Новините и в изнесеното студио в Триъгълника на властта, разследвания за търговия с вот и първи резултати от екзитполовете, представени чрез добавена реалност.

Специалното издание на „Лице в лице“ от 16 до 17 ч. с водещ Цветанка Ризова е привлякло към bTV 21.6% от гледащите телевизия спрямо 15.7%, които са избрали следващата по резултати телевизия.

Голямото изборно студио започна в 17 ч., където в два различни студийна сета водещи бяха Антон Хекимян и Мария Цънцарова и Светослав Иванов, а в Ларгото в София – Златимир Йочев и Ванина Недкова. Общо 24.1% от телевизионните зрители са избрали програмата на bTV в часовия диапазон 17 – 19:00, което отново отрежда първо място на медията. Kато абсолютна бройка зрителите на bTV са над 403 хиляди спрямо 338 за втората по гледаемост телевизия в този слот.

Едночасовата обедна емисия на bTV Новините в 12 ч. с Виктория Петрова и Юксел Кадриев е лидер в този часови диапазон с 24.8% от всички гледали телевизия по това време, а централната емисия на bTV новините от 19 ч. привлече 30% от зрителите, или над 634 хиляди, задържайки лидерската позиция сред всички канали.

Вечерният изборен сегмент „Парламент 49: Време за избор“, който започна в 19:30 е предпочетен от 24.4% от гледащите телевизия, като средно 469 хиляди човека са гледали над 5-часовото предаване

Излъчването на програмата на живо в интернет платформата btvplus.bg от 4 следобед до 1 след полунощ е проследено от над 57 хиляди потребителя,  а специалната секция на btvnovinite.bg „Парламент 49: Време за избор“, която събра на едно място всичко най-важно в реално време, отбеляза скок на посещенията в сайта със средно 126% спрямо резултатите за последните четири недели, достигайки над 610 хиляди посещения. Сайтът бележи ръст и спрямо предишния изборен ден на 2 октомври 2022 г., когато имаше над 523 хиляди посещения.  Дигиталният отдел отново предложи специално съдържание за онлайн потребителите с ексклузивни интервюта и кадри от кухнята през изборния ден.

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ