Всъщност, НАП проверява всички печатни издания

Всъщност, НАП проверява всички печатни издания

НАП проверява всички печатни издания, обявиха от приходната агенция по повод на публикуваната по-рано днес информация в сайта на в. "Сега", че е започнала пълна ревизия на издателя на вестника, "Овергаз Инк."

Ревизии за спазването на данъчното и осигурителното законодателство са възложени от НАП на всички издатели на централни печатни издания, посочват от приходната агенция на сайта си. "Контролните производства обхващат периода на последните 5 години, като инспекторите ще проследят спазването на всички данъчни и осигурителните закони.", уточняват от НАП.

"Доклад за данъчните рискове, изготвен през юни тази година сочи, че съществува риск от избягване на облагане в сектора на издателите на печатни издания и това е главната причина за започналите контролни производства. В допълнение, на значителна част от издателите не са възлагани ревизии от години и имат просрочени задължения към държавата. В момента в приходната агенция се подготвя подобен анализ и по отношение на електронните издания, като не е изключено ревизии да бъдат възложени и на дружествата, които управляват онлайн издания", казват от НАП.

Следва специално уточнение, че "Течащите контролни производства нямат връзка с редакционната политика на изданията, а са част от рутинната практика на НАП за оценка на риска от избягване на облагане и контрол по спазването на законодателството."

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Приходите от мита в САЩ достигнаха нов рекорд за една фискална година
Изненадващ ход: Путин се е обявил за "нулево" обогатяване на уран от Иран
Реакции от Европа след обявените американски мита от 30%
Фицо: Словакия е готова да подкрепи новия кръг от санкции срещу Москва, ако няма да пострада от спирането на руския газ
Как да подлъжете нервната си система да се успокои, когато сте стресирани на работа?
Времето: Слънчево с температури до 37 градуса
Брюксел планира нов данък за големите компании, за да увеличи бюджета на ЕС
Как да превърнем големите бизнес моменти в траен импулс на марката?