Мними служители на EVN мамят клиенти
EVN България предупреждава своите клиенти да бъдат бдителни за измами от мними служители на дружеството. От компанията информират за постъпил сигнал от клиентка от Кърджали за това, че на 12.09.2014 г. е била посетена в дома си от неизвестно лице, неправомерно представило се за служител на дружеството.
Мъжът е поискал от жената да заплати на място и в брой сума за консумирана електроенергия. След като клиентката е поискала легитимация от страна на мнимия служител, той е отказал и е напуснал. След получаване на сигнала дружеството е информирало органите на МВР.
С цел защита на своите клиенти EVN България уточнява, че събиране на дължими суми за консумирана енергия никога не се извършва в брой и на място от техници или отчетници на дружеството. Това става само в касови салони, чрез системата ''EVN Онлайн плюс'' през интернет на https://www.evn.bg/Online-Services/Login.aspx или по банков път.
Всеки сътрудник на EVN България разполага със служебна карта, в която са упоменати неговите правомощия, произтичащи от Закона за енергетиката. При поискване от клиентите всеки сътрудник е длъжен да се легитимира с тази карта.
EVN България съветва клиентите при всяко съмнение да сигнализират в дружеството на денонощна телефонна линия 0700 1 7777.
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.