Пощенска банка подарява 14 000 ръчно изработени мартеници
14 000 ръчно изработени мартеници от деца и възрастни хора в неравностойно положение, ще подари като поздрав по случай 1 март Пощенска банка на своите клиенти, партньори и служители. Това е една от най-успешните инициативи на банката в активната й политика за корпоративна социална отговорност. За седма поредна година банката партнира на фондации и социални институции за хора в неравностойно положение, които изработват мартеничките. Тази година това отново са фондация „Трета възраст“ в гр. Русе и сдружение „Бъдеще за децата“ в гр. Казанлък. Средствата, които банката дарява на двете организации за ръчно изработените български символи за здраве и късвет, финансират различни техни инициативи през годината.
„Мартеницата е символ на българското, на здравето и добротата и е предвестник на пролетта и новото начало. Нашият екип подкрепя проекти на най-уязвимите групи, като вярваме, че по този начин влияем положително на промените в обществото, давайки един добър пример. Стремим се не само да помогнем на хората в неравностойно положение, но по-важното - да стимулираме тяхната креативност и инициативност, като допринесем за интегрирането им в обществото“, коментират от финансовата институция.
Само за две седмици 57-те възрастни дами, които посещават Дневния център на фондация „Трета възраст" в гр. Русе, са изработили внушителната бройка от 9 000 мартеници. Дизайнер на седемте избрани модела за 2016 година е Стоилка Петрова.
5 000 бройки са дело на децата от град Казанлък, които всяка година рисуват и коледните картички за клиентите на банката.
Фондация „Трета възраст“ работи в полза на възрастните хора от 2001 година, а дневният център е един от най-активните в страната. Той предоставя комплекс от социални услуги за общността, които създават условия за цялостна дневна грижа за възрастните хора.
Сдружение „Бъдеще за децата“ работи за интегриране и социализиране на децата с увреждания и техните семейства в обществения живот, създаване на условия за достъпна среда и промяна на обществените нагласи към тях.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.