Ключова дума
|Автори
|Advertorial
|Фотогалерия
|Финанси
|Реклама
|Политика
|Лидерство
|Компании
|България
|Стил
|Свят
|ПР и събития
|Политика
|Общество
|Енергетика
|Бизнес
|Туризъм
|Общество
|Лица
|Култура
|Криейтив
|Класации
|Техники за успех
|София
|ЕС
|Екран
|Банки
|Мениджмънт
|Светска хроника
|Технологии
|Хороскоп
|Маркетинг
|На днешната дата
|Любопитно
|Всичко от деня
|Цитат на деня
|Job Мениджър
|Виц на деня
|Коментари
|Жената е ...
|За нас
|Реклама
|ISO 9001-2015
|Fractal Games
|Декларация за поверителност
|Икономика
|M Events
|M Видео
|Коментари
|Избори за местна власт/2023
|Политика за бисквитки
|Планът на Зукърбърг: Facebook по 100 пъти на ден
Facebook планира да покачи потреблението си след представянето на новото приложение за смартфони Facebook Home. Чрез него потребителите ще могат да ползват социалната мрежа по различен и по-обогатен начин от екрана на устройството си с операционна система Android.
В момента повечето от тях очакват телефоните им да вършат няколко основни неща – да позвъняват, да пращат съобщения, да показват карти и да търсят снимки. Facebook е само известна част от телефонната функция. От компанията обаче си поставят за цел да направят значението на сайта в мобилния телефон водещо, пише Business Insider.
Американските наблюдатели припомнят, че социалната мрежа събира рекламни приходи на базата на три фактора: 1.) Новите потребители. Повече рекламодатели се чувстват сигурни да влагат парите си в нея, след като тя се разраства и масовизира още и още. 2.) Покачването на цените – ако Facebook продължи да поддържа равнището на активите си, приходите й ще продължат да се увеличават, въпреки поевтиняването на части от бизнеса й. 3.) По-голямо количество рекламни импресии, след като хората ползват сайта по-често.
От всичко това следва, че ако степента на ангажираност на потребителите на Facebook падне, бизнес моделът му ще започне да потъва.
В тази връзка, на конференция преди дни в САЩ, създателят на социалната мрежа Марк Зукърбърг е коментирал: „Отваряме приложението си Facebook може би 10-15 пъти на ден. Но проверяваме телефона си, да кажем, 100 пъти дневно. Сега, с Home, потребителите ще могат да виждат новини и съдържание от хора и теми, за които ги е грижа. При това всеки път, когато се обърнат към екрана си. Това наистина вдъхва живот на телефона и създава съвършено ново изживяване”.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.