С увеличение на доходите ще преборим ценовия скок, смята председателят на КНСБ

С увеличение на доходите ще преборим ценовия скок, смята председателят на КНСБ

Увеличението на доходите е единственият начин, по който ние трябва да се борим с всички тези ценови равнища. Няма как да ги върнем цените назад. Това заяви в ефира на bTV председателят на КНСБ Пламен Димитров. Според него мерките, предлагани от правителството, не са правилни с някои изключения. 

Димитров обясни, че трябва да са по-социално насочени към хората, за да се преборят ценовите скокове. Той не вижда как намалено ДДС ще смъкне цената на хляба. 

"Системата на социално подпомагане трябваше да бъде в центъра на подпомагането, а не други мерки, които в момента чуваме. Трябва да знаем, че подпомагаме тези домакинства за енергия и за енергийна бедност, за горивата, за хляба, за всичко останало, от което наистина имат нужда и трябва помощта да стигне до най-нуждаещите се", каза Димитров. 

По думите му, ключът не е в намаляване на приходите. "Когато имаш нужда да подпомогнеш домакинствата, направи така, че парите да не отидат в джобове, които не е нужно да подпомагаш. Това вече е ясно на всички. Гърците направиха нещо по-различно. Те дадоха по 250 евро на месец помощ за горива на социално слабите семейства. Системата за социално подпомагане трябваше да бъде в центъра, а не други мерки", обясни Пламен Димитров. 

Той иска и съвет за тристранно сътрудничество, за да се коригират мерките. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Стартъп за $1.5 млрд. фалира, представял 700 индийски програмисти за AI алгоритъм
Губернаторът на Калифорния нарече разполагането на Националната гвардия в Лос Анджелис незаконно, напрежението расте
Президентът на Литва разкритикува бездействието на Германия спрямо Русия
Светът на парите: Отрицателната инфлация в Швейцария изпраща предупреждение към Европа
Президентът Радев пристигна в Казахстан
България получи и втория си изтребител F-16
Йотова: Имам подозрения, че случаите на незаконни домове и на насилие не са само тези
Не е задължително брандирането да бъде скъпо