Агенцията, която партнира на фондация „Димитър Бербатов”

Агенцията, която партнира на фондация „Димитър Бербатов”

Като успял професионалист и човек, Димитър Бербатов се води от желанието си да допринесе за личностното усъвършенстване и реализация на децата на България. Така през 2008 г. той основава Фондация “Димитър Бербатов”. За да може мисията на Фондацията да достигне до повече хора, тя работи с екип специалисти, отдадени на идеята. Екипът на агенция Юнайтед Партнърс партнира на Фондация „Димитър Бербатов“ в желанието й да подкрепя младите таланти на България, да им дава поле за изява и да помага техните успехи да достигат до широката общественост, за да получават нужното признание.
Юнайтед Партнърс, агенция специализирана в интегрираните маркетингови комуникации и „Агенция на годината“ за 2014 г., вече седем поредни години пробоно работи с Фондация “Димитър Бербатов” и за проекта „Награди за успелите деца на България“ – проект, който поощрява изявените деца и стимулира тяхното развитие. Част от услугите на агенцията включват разработване и реализиране на интегрирани CSR и CRM кампании.
„Аз и директорът на Фондацията – Димитрина Ходжева, благодарим на екипа на Юнайтед Партнърс затова, че толкова години приемат идеята и мисията ни, работят заедно с нас и ни помагат. Надяваме се заедно да дадем добър пример и тези деца един ден да подкрепят социално слабите и нуждаещите се, както и талантите, които идват след тях.“ – споделя Димитър Бербатов.

„Много сме щастливи, че имаме възможност да работим с човек като Димитър Бербатов и за неговата фондация и проектите, които тя прави за талантите на България. За нас като професионалисти в сферата на интегрираните маркетингови комуникации е важно да показваме добрите примери, защото те могат да повлияят на обществото в положителна посока.“ – коментира Мария Гергова-Бенгтсон, Управляващ директор на Юнайтед Партнърс.

Юнайтед Партнърс е една от първите български специализирани комуникационни агенции, която предлага пълно обслужване в сферата на интегрираните маркетингови комуникации. През последните 18 години компанията осъществява многобройни продуктови и корпоративни кампании, пъблик афеърс проекти, дигитални кампании за водещи компании в различни сфери като Procter & Gamble, IBM, NN, MasterCard, Western Union, UNICEF, Nestle, Johnson WAX, Intel, Abbot, Abbive, Fashion Days, M.A.C. Cosmetics, KARE Design, Фондация „Димитър Бербатов” и др.  През годините Юнайтед Партнърс печели многобройни отличия от конкурси в сферата на PR, сред които специалната награда на IPRA GWA през 2014г. за PR кампания с фокус дигитално включване в Европейския Съюз за кампанията на Always UNESCO.  Агенция Юнайтед Партнърс е официален партньор на MSLGROUP - една от най-големите международни комуникационни вериги. Повече информация на: www.united-partners.com.


 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп подписа указ за преименуване на Министерството на отбраната в Министерство на войната
Зеленски: Ако Путин искаше край на войната, нямаше да подстрекава съседите ни да ни налагат енергийна блокада
Mastercard подкрепя Иван Иванов – новата българска тенис звезда, шампион при юношите на „Уимбълдън“ за 2025 г.
На днешната дата, 6 септември. 140 години от Съединението на България
Шефът на BMW: Забраната на двигателите с вътрешно горене в ЕС е голяма грешка
Боксовият ветеран Майк Тайсън ще се бие с 48-годишният Флойд Мейуедър през 2026 г.
Управителят на Датската централна банка призовава сънародниците си да обмислят въвеждане на еврото
Путин : Всички западни войски в Украйна ще бъдат легитимни цели за Москва