Dove преосмисля представите за силния мъж в нова реклама

Dove преосмисля представите за силния мъж в нова реклама

Силен е онзи мъж, който го е грижа. Който подкрепя семейството си - децата и съпругата. Това е същинското измерение на мъжествеността, не мускулите, достатъчни да се бутне авариралия автомобил на приятел или да се напредва в силови спортове. 

Това е посланието в новата рекламна кампания на козметичната марка Dove в Австралия. С него тя отново залага на реклама, в която създава повод за дебат за ролята на съвременните мъже и жени и представата за половете, която имаме. 

Автор на кампанията е фирмата The Marketing Arm USA, посочва сайтът DesignTaxi. Идеята е провокирана от изследвания, които показват как мъжете в Австралия определят мъжествеността. Има преход в разбиранията им - да си мъж не се асоциира вече толкова с идеята за власт, просперитет и физическа сила, колкото с желанието да показваш, че те е грижа и се интересуваш от близките си. В рамките на кампанията от Dove Men+Care дори работят с Австралисйкия съюз по ръгби - за да окуражат дискусиите по въпроса. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Може ли промяната на океанските течения да замрази Европа?
Срещата между Тръмп и Путин приключи. Ще има ли сделка?
Мелания Тръмп изпрати писмо до Путин за отвлечените деца от Украйна
От Брюксел: Русия не може да наложи вето върху пътя на Украйна към ЕС и НАТО
Срещнаха се: Тръмп и Путин дадоха начало на разговорите в Аляска (СНИМКИ)
Тръмп е информирал по телефона Зеленски и лидери от НАТО за срещата си с Путин в Аляска
Васил Терзиев за катастрофата с нощния автобус: Нито една камера или глоба не могат да заменят личната отговорност
Президентът на Украйна ще се срещне с Доналд Тръмп на 18 август