Dove преосмисля представите за силния мъж в нова реклама

Dove преосмисля представите за силния мъж в нова реклама

Силен е онзи мъж, който го е грижа. Който подкрепя семейството си - децата и съпругата. Това е същинското измерение на мъжествеността, не мускулите, достатъчни да се бутне авариралия автомобил на приятел или да се напредва в силови спортове. 

Това е посланието в новата рекламна кампания на козметичната марка Dove в Австралия. С него тя отново залага на реклама, в която създава повод за дебат за ролята на съвременните мъже и жени и представата за половете, която имаме. 

Автор на кампанията е фирмата The Marketing Arm USA, посочва сайтът DesignTaxi. Идеята е провокирана от изследвания, които показват как мъжете в Австралия определят мъжествеността. Има преход в разбиранията им - да си мъж не се асоциира вече толкова с идеята за власт, просперитет и физическа сила, колкото с желанието да показваш, че те е грижа и се интересуваш от близките си. В рамките на кампанията от Dove Men+Care дори работят с Австралисйкия съюз по ръгби - за да окуражат дискусиите по въпроса. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Откритие: Древни статуи пренаписват праисторията на човечеството
ЕС предлага нов план за използване на руски активи за финансиране на Украйна
Венецуелският президент Мадуро нарече телефонния си разговор с Тръмп „уважителен и топъл“
Финтех компанията Revolut ограничи преводи в карти, издадени от над 50 държави
Османската династия съди турчин, сключил еднополов брак и представящ се за османски принц
Бившият собственик на Pornhub с интерес към активите на Лукойл
Проучване: Много европейци смятат, че война с Русия е възможна
Администрацията на Тръмп нареди засилена проверка на кандидатите за виза H-1B