Dove преосмисля представите за силния мъж в нова реклама

Dove преосмисля представите за силния мъж в нова реклама

Силен е онзи мъж, който го е грижа. Който подкрепя семейството си - децата и съпругата. Това е същинското измерение на мъжествеността, не мускулите, достатъчни да се бутне авариралия автомобил на приятел или да се напредва в силови спортове. 

Това е посланието в новата рекламна кампания на козметичната марка Dove в Австралия. С него тя отново залага на реклама, в която създава повод за дебат за ролята на съвременните мъже и жени и представата за половете, която имаме. 

Автор на кампанията е фирмата The Marketing Arm USA, посочва сайтът DesignTaxi. Идеята е провокирана от изследвания, които показват как мъжете в Австралия определят мъжествеността. Има преход в разбиранията им - да си мъж не се асоциира вече толкова с идеята за власт, просперитет и физическа сила, колкото с желанието да показваш, че те е грижа и се интересуваш от близките си. В рамките на кампанията от Dove Men+Care дори работят с Австралисйкия съюз по ръгби - за да окуражат дискусиите по въпроса. 

Вижте. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите европейски реки са завладени от микропластмаса
Северна Корея отваря първия компютърен клуб без компютри, но под строг контрол на властта
Зеленски потвърди, че в руската Белгородска област има украински войски
ЕК предложи контрамерки срещу митата на Тръмп, Китай обеща да се „бори докрай“
Все повече милиардери отправят оферти за превръщане на компании в частни на фона на пазарния хаос
Как мениджърите могат да оказват позитивно въздействие върху служителите?
Докато всички губят, Бъфет печели
Управлявайте по-добре върховете и спадовете на малкия си бизнес