OMD отново е агенция на годината според AdWeek

OMD отново е агенция на годината според AdWeek

Международната комуникационна агенция OMD получи престижното признание от водещото специализирано издание за реклама AdWeek и за втора поредна година е глобална агенция на годината. Този успех на веригата се дължи до голяма степен на придобиването на нови големи международни акаунти, сред които: световният лидер в производството на играчки Hasbro, международният медиен гигант Disney, както и мултинационалната компания за производство на храни Heinz.

В България акаунтите се обслужват от Оптимум Медия – част от OMD от 2012 г. Освен за международни клиенти на OMD, агенцията работи и за водещи на българския пазар компании. Повече от 20 години продължава и сътрудничеството на екипа на агенцията с McDonald’s, което го прави едно от най-дългогодишните партньорства в историята на българската реклама.

„Работата по високите международни стандарти на OMD е истинско предизвикателство и сме щастливи от факта, че имаме шанса да прилагаме водещи световни практики в ежедневната ни дейност. Това неимоверно повишава качеството на услугите, които предоставяме на всичките си клиенти“, коментира г-жа Добринка Стойковa, Управител на Оптимум Медия OMD. „За нас в България 2014 също беше много успешна – спечелихме повече от 10 нови клиента, както и 2 награди от Фестивала на Българската асоциация на комуникационните агенции – ФАРА – злато за иновативно използване на традиционни медии и бронз за медийна кампания. Радваме се за успеха в класацията на AdWeek и се надяваме България да може да дава все по-голям принос за водещата позиция на OMD в световен мащаб.“

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Главнокомандващият Въоръжените сили на Украйна: Русия изпраща по 9000 допълнителни войници на месец
Здравното министерство на САЩ спира финансиране от 500 млн. долара за РНК ваксини
Правителството одобри създаването на "Магазин за хората"
Германия подготвя фонд от 100 милиарда евро за инвестиции в стратегически активи
Кремъл определи като „конструктивни“ продължилите 3 часа разговори между Путин и Уиткоф
Истинската причина за прегаряне, за която никой не говори
Австралия препоръчва ефективен метод за намаляване на консумацията на алкохол
Производител на дрехи отчете скок на акциите си след като Тръмп похвали спорна реклама на джинси