Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’

Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’

Dunkin’ излъчи 45-секундна реклама по време на наградите „Грами“ преди завръщането на марката в Super Bowl.

„The Bean Method“ включва завръщането на DunKings, ръководената от Бен Афлек момчешка група, която дебютира в последната реклама на веригата за Super Bowl, която сега включва Кейси Афлек и Джереми Стронг. Реклама на Dunkin, създадена като част от продължаващото партньорство с Бен Афлек и Artists Equity на Мат Деймън, ще бъде първата в играта, според подробности, споделени от марката пред Marketing Dive. 

Пълната 60-секундна реклама на Dunkin се въртеше около „Java Jam Battle of the Coffee Brand Bands“, където новите DunKings – в които участва и Бил Белихик - бивш управител, Ню Инглънд Пейтриътс, се снимат в щанда на Starbucks Barista Buds.

Дългият клип „DunKings 2: The Movie“, включва „Drip Squad“ на комика Друски, Burger Chain Gang на тема бързо хранене, епизодични роли от Дони Уолбърг и Джей и мълчаливия Боб и пълното изпълнение на Стронг като Пол Ривър. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Бойко Борисов: Вече нямаме мнозинство за правителство, ГЕРБ, ИТН и БСП са малцинство със 100 депутати
Проект: Здравните кабинети в детски градини и училища с нови изисквания и дейности
Времето: Непосилна жега от 37-42 градуса, а привечер - гръмотевици
Европейски рекорд за всички времена: Турция измери 50,5 градуса по Целзий
Меси получи наказание за отказа да играе в Мача на звездите в САЩ
Гърция поиска помощ от ЕС в борбата с горските пожари
Поредна нощ на протести в Украйна: Демонстрантите обвиниха Зеленски в авторитаризъм
На днешната дата, 27 юли. Имен ден празнуват Добрин, Добри и Панталей