Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’

Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’

Dunkin’ излъчи 45-секундна реклама по време на наградите „Грами“ преди завръщането на марката в Super Bowl.

„The Bean Method“ включва завръщането на DunKings, ръководената от Бен Афлек момчешка група, която дебютира в последната реклама на веригата за Super Bowl, която сега включва Кейси Афлек и Джереми Стронг. Реклама на Dunkin, създадена като част от продължаващото партньорство с Бен Афлек и Artists Equity на Мат Деймън, ще бъде първата в играта, според подробности, споделени от марката пред Marketing Dive. 

Пълната 60-секундна реклама на Dunkin се въртеше около „Java Jam Battle of the Coffee Brand Bands“, където новите DunKings – в които участва и Бил Белихик - бивш управител, Ню Инглънд Пейтриътс, се снимат в щанда на Starbucks Barista Buds.

Дългият клип „DunKings 2: The Movie“, включва „Drip Squad“ на комика Друски, Burger Chain Gang на тема бързо хранене, епизодични роли от Дони Уолбърг и Джей и мълчаливия Боб и пълното изпълнение на Стронг като Пол Ривър. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 8 до 14 септември
Финансовата платформа Robinhood на Влад Тенев влиза в индекса S&P 500
Митниците продават на търг 87 килограма златни и сребърни бижута, кюлчета и монети, задържани на ГКПП "Капитан Андреево"
Chevron търси диверсифициран подход към инвестициите в рафинерии
Изминалият месец август е бил третият най-топъл в историята
Политическа криза във Франция: Правителството на Байру падна след загубен вот на доверие
Петролът поскъпва след решението на ОПЕК+ за умерено увеличение на добива и опасенията за доставките от Русия
Времето: Слънчево с временни увеличения на облачността