Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’

Рекламите на Super Bowl LIX: Dunkin’

Dunkin’ излъчи 45-секундна реклама по време на наградите „Грами“ преди завръщането на марката в Super Bowl.

„The Bean Method“ включва завръщането на DunKings, ръководената от Бен Афлек момчешка група, която дебютира в последната реклама на веригата за Super Bowl, която сега включва Кейси Афлек и Джереми Стронг. Реклама на Dunkin, създадена като част от продължаващото партньорство с Бен Афлек и Artists Equity на Мат Деймън, ще бъде първата в играта, според подробности, споделени от марката пред Marketing Dive. 

Пълната 60-секундна реклама на Dunkin се въртеше около „Java Jam Battle of the Coffee Brand Bands“, където новите DunKings – в които участва и Бил Белихик - бивш управител, Ню Инглънд Пейтриътс, се снимат в щанда на Starbucks Barista Buds.

Дългият клип „DunKings 2: The Movie“, включва „Drip Squad“ на комика Друски, Burger Chain Gang на тема бързо хранене, епизодични роли от Дони Уолбърг и Джей и мълчаливия Боб и пълното изпълнение на Стронг като Пол Ривър. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

На днешната дата, 17 декември. Имен ден празнуват Данaил, Данaилa, Даниeл, Даниeлa
Мерц: Според гаранциите, предоставени от САЩ на Украйна, бихме могли да отблъснем руските сили
Опасно орбитално разминаване между Starlink и китайски сателити
Зетят на Тръмп се оттегля от офертата на Paramount Skydance за придобиване на Warner Bros. Discovery
МАЕ: Глобалното търсене на въглища достигна рекордно високо ниво тази година, очаква се спад до 2030 г.
Как да говорите с авторитет?
Ердоган с предупреждение към Украйна и Русия: Не нападайте цивилни кораби!
Глобалните застрахователни загуби от природни бедствия ще достигнат 107 милиарда долара през 2025 г.