Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Meta пусна за Super Bowl две реклами, популяризиращи очилата Ray-Ban Meta. Спотовете са с участието на актьорите Крис Хемсуърт и Крис Прат и представляват първата голяма реклама на технологичния гигант от 2022 г.

Първата реклама, „Art Prank Gone Wrong“, проследява Прат и Хемсуърт как разглеждат творби на изкуството, докато носят очилата си Meta, но когато настъпи смут, те се опитват да изтрият доказателствата. Спотът беше излъчен през първата четвърт.

Вторият спот показва Прат как пита за произведение на изкуството - банан, залепен на стената - на стойност 6,2 милиона долара, което Хемсуърт по-късно е видян да яде. Докато дуото се опитва да замени банана, Крис Дженър прави кратко представяне и използва собствените си Meta очила, за да се обади на адвоката си. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Росен Карадимов: Проверките доказват, че еврото се използва като повод за повишаване на цените
1000 лв. глоба и 3 месеца без книжка, ако шофираме в аварийната лента
Спират движението на метрото между станциите "Сливница" и "Обеля" от днес
Ответни мита: Кои страни от ЕС биха могли да бъдат най-засегнати?
Лос Анджелис съди Airbnb за предполагаемо завишаване на цените след горските пожари
България успешно се конкурира с Франция и Италия по производството на черен хайвер
Насочила ли се е гейминг индустрията към нов крах?
Европейските страни, в които има най-добър баланс между работа и личен живот