Рекламите на Super Bowl LIX: Meta
Meta пусна за Super Bowl две реклами, популяризиращи очилата Ray-Ban Meta. Спотовете са с участието на актьорите Крис Хемсуърт и Крис Прат и представляват първата голяма реклама на технологичния гигант от 2022 г.
Първата реклама, „Art Prank Gone Wrong“, проследява Прат и Хемсуърт как разглеждат творби на изкуството, докато носят очилата си Meta, но когато настъпи смут, те се опитват да изтрият доказателствата. Спотът беше излъчен през първата четвърт.
Вторият спот показва Прат как пита за произведение на изкуството - банан, залепен на стената - на стойност 6,2 милиона долара, което Хемсуърт по-късно е видян да яде. Докато дуото се опитва да замени банана, Крис Дженър прави кратко представяне и използва собствените си Meta очила, за да се обади на адвоката си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |Цитат на деня
Цитат на деня |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Шест съвета за избор на най-добрата PR агенция за вашата компания
Маркетинг |На днешната дата, 3 ноември. Ден на българския художник
На днешната дата |Интернет бе създаден тази седмица през 1969 г. - и веднага се срина
Технологии |Все по-малко хора търсят убежище в Германия
Свят |Тръмп заплаши Нигерия с военна намеса заради убийства на християни
Свят |От КНСБ предлагат друго мерило за доходите на българина
България |Цитат на деня
Цитат на деня |Зеленски с пакет от мерки за подпомагане на украинците през зимата
Свят |ADVERTORIAL
Кредитните карти на Fibank вече предлагат разсрочване на вноски без оскъпяване
Интер Експо Център представя изцяло обновен конгресен етаж и модернизирани изложбени зали – ново ниво в организацията на събития у нас
Коментари
Няма въведени кометари.