Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Meta пусна за Super Bowl две реклами, популяризиращи очилата Ray-Ban Meta. Спотовете са с участието на актьорите Крис Хемсуърт и Крис Прат и представляват първата голяма реклама на технологичния гигант от 2022 г.
Първата реклама, „Art Prank Gone Wrong“, проследява Прат и Хемсуърт как разглеждат творби на изкуството, докато носят очилата си Meta, но когато настъпи смут, те се опитват да изтрият доказателствата. Спотът беше излъчен през първата четвърт.
Вторият спот показва Прат как пита за произведение на изкуството - банан, залепен на стената - на стойност 6,2 милиона долара, което Хемсуърт по-късно е видян да яде. Докато дуото се опитва да замени банана, Крис Дженър прави кратко представяне и използва собствените си Meta очила, за да се обади на адвоката си.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.