Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Рекламите на Super Bowl LIX: Meta

Meta пусна за Super Bowl две реклами, популяризиращи очилата Ray-Ban Meta. Спотовете са с участието на актьорите Крис Хемсуърт и Крис Прат и представляват първата голяма реклама на технологичния гигант от 2022 г.

Първата реклама, „Art Prank Gone Wrong“, проследява Прат и Хемсуърт как разглеждат творби на изкуството, докато носят очилата си Meta, но когато настъпи смут, те се опитват да изтрият доказателствата. Спотът беше излъчен през първата четвърт.

Вторият спот показва Прат как пита за произведение на изкуството - банан, залепен на стената - на стойност 6,2 милиона долара, което Хемсуърт по-късно е видян да яде. Докато дуото се опитва да замени банана, Крис Дженър прави кратко представяне и използва собствените си Meta очила, за да се обади на адвоката си. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Тръмп забрани на граждани на 12 държави да влизат в САЩ
Румънските пощи инсталират терминали за криптовалута
ЕК и ЕЦБ: България е готова за присъединяване към еврозоната от 1 януари догодина
Акционерите на Warner Bros. гласуваха против изплащане на 52 млн. долара на изпълнителния директор
Времето: Слънчево и горещо, в следобедните часове на места ще превали
Първи политически реакции от България и Европа след зелената светлина за еврозоната
На днешната дата, 5 юни. Световeн ден на околната среда
Премиерът: В режим на плавно въвеждане на еврото сме, трябва да има спокойствие и предвидимост