Акцията на Златан Ибрахимович - фаворит за рекламна награда в Кан

Акцията на Златан Ибрахимович - фаворит за рекламна награда в Кан

Неповторимата инициатива на шведския футболист от босненско-хърватски произход Златан Ибрахимович на футболния терен в полза на Програмата за борба с глада на ООН е сочена за един от потенциалните победители в конкурса на най-престижните годишни награди за реклама в света - международния фестивал в Кан. Припомняме, през февруари Ибрахимович получи жълт картон, понеже съблече фланелката си на терена, след като вкара гол. Под нея се показа тялото му, осеяно с огромен брой татуировки. 15 от тях бяха временни - с имената на гладуващи деца по света.

Вижте: Златан Ибрахимович грабна вниманието на света с кампания срещу глада

Популярният сайт за маркетинг Adweek, в партньорство с агенция Leo Burnett, посочва списък на кампаниите - фаворити за наградите на предстоящия фестивал в Кан. Видеото с акцията на Ибрахимович, която трогна света, е сред тях. 

Преди дни стана ясно, че интересът към конкурса в Кан тази година е рекорден. 40 133 заявки за участие са били подадени. Особено голяма конкуренция има за наградите в областта на иновациите в рекламата, рекламните филми. творческата ефективност, брандираното съдържание и забавление. По-малко заявки за състезаване има за поредна година в областта на радиорекламата, както и в печатната реклама и външната реклама. 

Още: Какво ново на тазгодишния рекламен фестивал в Кан

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ