Бащите са не по-малко грижовни от майките

Бащите са не по-малко грижовни от майките

Дигиталната кампания на Dove Men+Care за Деня на бащата представя идеята, че татковците са се уморили от имиджа на Опасност №1 за детето. Те искат признание за това, че сменят пеленки, готвят вечеря и успокояват тийнейджъри с разбити сърца.

Креативната реклама обаче не е просто мелодрама – тя се базира на научни факти. Изследване сред 1000 бащи на възраст от 24 до 54 години показва, че три четвърти от тях се грижат за физическото и душевното добруване на потомството си не по-малко, отколкото майките. „Само 20 на сто от тях обаче виждат отражение на това в медиите”, казва маркетинговият директор на Unilever Skin Care Роб Канделино.

Освен това проучванията на компанията са показали, че мъжете прекарват почти два пъти повече време в YouTube от жените.

В резултат е създадено това видео, предназначено специално за YouTube аудиторията. То показва 28 бащи, които помагат на децата си да се справят с дребни, но сериозни за тях предизвикателства. От Dove се надяват, че кампанията ще помогне на татковците да почувстват, че грижите им са забелязани и оценени.

 

 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дания планира да забрани социалните мрежи за потребители под 15-годишна възраст
Зеленски: Ако Путин иска да превземе Източна Украйна, ще трябва да погребе един милион от войниците си
Проф. д-р Деян Радев: Ниското ниво на финансова грамотност носи голям риск
Спрете да правите тези три неща сами в бизнеса!
NBC: Белият дом обсъжда вариант за връщане на Закона за потушаване на въстания от XIX век
На днешната дата, 10 октомври. Рождениците днес
Китайски хирурзи извършиха първата трансплантация на черен дроб от прасе на човек
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци