Бащите са не по-малко грижовни от майките
Дигиталната кампания на Dove Men+Care за Деня на бащата представя идеята, че татковците са се уморили от имиджа на Опасност №1 за детето. Те искат признание за това, че сменят пеленки, готвят вечеря и успокояват тийнейджъри с разбити сърца.
Креативната реклама обаче не е просто мелодрама – тя се базира на научни факти. Изследване сред 1000 бащи на възраст от 24 до 54 години показва, че три четвърти от тях се грижат за физическото и душевното добруване на потомството си не по-малко, отколкото майките. „Само 20 на сто от тях обаче виждат отражение на това в медиите”, казва маркетинговият директор на Unilever Skin Care Роб Канделино.
Освен това проучванията на компанията са показали, че мъжете прекарват почти два пъти повече време в YouTube от жените.
В резултат е създадено това видео, предназначено специално за YouTube аудиторията. То показва 28 бащи, които помагат на децата си да се справят с дребни, но сериозни за тях предизвикателства. От Dove се надяват, че кампанията ще помогне на татковците да почувстват, че грижите им са забелязани и оценени.
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.