Българки пеят химна на Шампионска лига в реклама на Heineken

Тази рекламна инициатива на столичната агенция NEXT-DC печели овации в мрежата, при това заслужено. Тя е организирана за Heineken в рамките на международната кампания на бранда да създава забавни и малко трудни предизвикателства, в които наградата е билет за провелия се финал на Шампионска лига.

Една от тези акции ви представихме наскоро. В нея чилийски футболни фенове обикаляха трескаво супермаркет, за да открият „номер 9”, в който бе липсаващата половинка от хартиения им билет за мечтания футболен финал.

Кампанията в България представя друго предизвикателство. Тя събира нежните половинки на футболни фенове в хор в София и ги кара да изпеят химна на Шампионска лига. Специален софтуер следи изпълнението им, което се случва пред ентусиазираната публика на момчетата им. Най-сполучливото изпълнение печели билета.

Рекламата следва тук. Агенция NEXT-DC посочва във Facebook, че за първи път българска активация е била публикувана в глобалната страница на Heineken.

Вижте как „жени пеят химна на Шампионска лига на мъжете си”. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ