Българки пеят химна на Шампионска лига в реклама на Heineken


Тази рекламна инициатива на столичната агенция NEXT-DC печели овации в мрежата, при това заслужено. Тя е организирана за Heineken в рамките на международната кампания на бранда да създава забавни и малко трудни предизвикателства, в които наградата е билет за провелия се финал на Шампионска лига.

Една от тези акции ви представихме наскоро. В нея чилийски футболни фенове обикаляха трескаво супермаркет, за да открият „номер 9”, в който бе липсаващата половинка от хартиения им билет за мечтания футболен финал.

Кампанията в България представя друго предизвикателство. Тя събира нежните половинки на футболни фенове в хор в София и ги кара да изпеят химна на Шампионска лига. Специален софтуер следи изпълнението им, което се случва пред ентусиазираната публика на момчетата им. Най-сполучливото изпълнение печели билета.

Рекламата следва тук. Агенция NEXT-DC посочва във Facebook, че за първи път българска активация е била публикувана в глобалната страница на Heineken.

Вижте как „жени пеят химна на Шампионска лига на мъжете си”. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Изследователи откриха микроби, които са в капан на арктическите ледове вече 40 000 години
"За нас боклукът е злато": Как мафията превърна Неапол в депо за токсични отпадъци
Учени от Обединеното кралство направиха рядко откритие, свързано с гъбите
Навици за постигане на висока емоционална интелигентност
Министерството на обраната предлага военното обучение да излезе от класните стаи
Франция потъна в още по-дълбока политическа криза. Какво предстои?
Тръмп може да се позове на закон за извънредно положение, за да изпрати армията в американски градове
Запрянов: Ще поискаме усилване на охраната на въздушното си пространство със средства на съюзниците