Гари Олдман в новата реклама на HTC
Как реагираш, когато два големи бранда превземат пазара от клиенти, а ти разполагаш с наистина конкурентен продукт? Рекламираш се като различен.
Такава е стратегията на HTC. Тайванската компания представи новa, кратка реклама с участието на британския актьор Гари Олдман. 56-годишната звезда от „Петият елемент” рекламира новия модел телефон на компанията HTC One H8. Основното, което той казва в рекламата, е „бла, бла, бла…” и „няма значение какво ще кажа, защото новият HTC е направен за хора със собствено мнение”. По този начин брандът се дистанцираот конкуренцията на Apple с нейния iPhone и Samsung с Galaxy, които доминират пазара, и се представя за флагман на тази група от потребители, която иска да бъде не по-малко модерна, но да се отличи от масата.
„Инвестираме в маркетинг таланти, за да създадем различен маркетинг, който не е мейнстрийм, защото искаме хората да разберат бранда така добре, както продукта”, коментира пред Marketing Week глобалният маркетинг мениджър на HTC Фиона Ноутън. Тя смята, че компанията й има предимство пред Samsung и LG с това, че е бизнес, продаващ само смартфони, не също и хладилници, перални и друга потребителска електроника. Това според нея позволява на HTC да бъде по-фокусиран бранд и е предимство, което маркетингът й трябва да изтъква.
Рекламата с Гари Олдман е насочена към младата аудитория работещи професионалисти и студенти. Целта й е HTC да бъде възприета от тях като марка с ясно послание, също като Converse или Ray Ban, които са харесвани и купувани от тези клиенти.
Ето и видеото. Умно, нали?
Ключови думи
ОЩЕ ОТ КАТЕГОРИЯТА
|
|
Коментари
Няма въведени кометари.