Годзила в реклама на „Фиат” (видео)

Американското подразделение на „Фиат” се свърза с интереса към новото издание на филма „Годзила” на „Уорнър Брос Пикчърс” и „Леджендари Пикчърс”, което е по кината в САЩ от днес. То излъчи телевизионна реклама от близо минута, в която гигантското чудовище с вид на динозавър безчинства по улиците на Ню Йорк в тъмна апокалиптична нощ, докато не среща малък италиански „Фиат 500L” с петима души вътре.

Видеото има близо 6 милиона прегледа в YouTube и се радва на интерес заради очакването на филма. Маркетинг наблюдатели в Щатите коментират, че то се е вписало като различно в рекламните блокове на американския тв ефир, изпълнени с промоции на стоки от най-различно естество.

Ето и рекламата.

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Големите европейски реки са завладени от микропластмаса
Северна Корея отваря първия компютърен клуб без компютри, но под строг контрол на властта
Зеленски потвърди, че в руската Белгородска област има украински войски
ЕК предложи контрамерки срещу митата на Тръмп, Китай обеща да се „бори докрай“
Все повече милиардери отправят оферти за превръщане на компании в частни на фона на пазарния хаос
Как мениджърите могат да оказват позитивно въздействие върху служителите?
Докато всички губят, Бъфет печели
Управлявайте по-добре върховете и спадовете на малкия си бизнес