Една реклама с участието на истински родители по света

Животът е най-великият сценарист. 

Американският гигант за играчки Fisher-Price приложи тази истина в рекламата си. Компанията представи трогателен клип, в който отрази посещение на нейни представители в 11 болници по света в дните около Нова година. В рамките на визитите хората на Fisher-Price са заснели родители, които посрещат раждането на бебетата си с неповторима надежда и щастие, каквито само появата на едно бебе може да дарят. 

Рекламата е документален филм, изработен с помощта на агенция Weber Shandwick и режисьора Патрик Крийдън, посочва Business Insider. Тя показва майки с новородени деца в болници в най-различни точки на света - от Варшава, през Токио, до Сао Пауло. Резултатът е красив и емоционален. Запитани какво пожелават на децата си, майките отговарят "да бъде обичан от всички" или "да ходи на училище и да бъде образован човек". 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 25 до 31 август
На днешната дата, 26 август. Имен ден празнуват Адриан, Адриана, Наталия
Стратегиите, които ще ви помогнат да отключите пълния потенциал на вашите служители
Зеленски: Украйна има за цел да си осигури поне 1 млрд. долара месечно за закупуване на оръжия от САЩ
Германският концерн „Райнметал“ ще строи в България два завода – за артилерийски снаряди и барут
Швейцарският клон на банка HSBC спира обслужване на над хиляда богати клиенти от Близкия изток
Между принцовете Уилям и Хари зрее конфликт заради нов филм за майка им Даяна
Трима български пилоти бяха отвлечени в Судан