Една реклама с участието на истински родители по света


Животът е най-великият сценарист. 

Американският гигант за играчки Fisher-Price приложи тази истина в рекламата си. Компанията представи трогателен клип, в който отрази посещение на нейни представители в 11 болници по света в дните около Нова година. В рамките на визитите хората на Fisher-Price са заснели родители, които посрещат раждането на бебетата си с неповторима надежда и щастие, каквито само появата на едно бебе може да дарят. 

Рекламата е документален филм, изработен с помощта на агенция Weber Shandwick и режисьора Патрик Крийдън, посочва Business Insider. Тя показва майки с новородени деца в болници в най-различни точки на света - от Варшава, през Токио, до Сао Пауло. Резултатът е красив и емоционален. Запитани какво пожелават на децата си, майките отговарят "да бъде обичан от всички" или "да ходи на училище и да бъде образован човек". 

Вижте. 

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Седмичен хороскоп: Звездите за бизнеса от 22 до 28 декември
Румен Радев: Хората, които се представят за организатори на моя партия, са измамници
На днешната дата, 22 декември. Имен ден празнуват Анастас и Анастасия
Коледните продажби на дребно в Германия са разочароващи до момента
Кипърският президент ще участва утре в срещата на върха Кипър – Гърция – Израел в Йерусалим
Времето: Днес ще бъде предимно облачно
Западното разузнаване подозира, че Русия разработва ново оръжие, насочено към сателитите Starlink
Ход срещу премиера: Британски министър призова за присъединяване към митническия съюз на ЕС