Защо да чакаме, докато стане твърде късно?

Защо да чакаме, докато стане твърде късно?

Най-трогателните кампании в света напоследък са на застрахователни фирми и не са кратки клипове, а цели филми.

Доказва го и този, последен рекламен проект на агенция Ogilvy в Амстердам. Тя изработи за фирмата Dela в Холандия, предлагаща застраховки живот, трогателен експеримент, който засне на видео.

Идеята е проста. Мъже и жени са помолени да изразят чувствата си към любими хора на публични места. Заглавието на кампанията обяснява смисъла й. То е: „Защо да чакаме, докато стане твърде късно?".

Рекламите от кампанията са три. Участниците са реални хора, не актьори. 

Ето ги. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ