Защо да чакаме, докато стане твърде късно?

Защо да чакаме, докато стане твърде късно?

Най-трогателните кампании в света напоследък са на застрахователни фирми и не са кратки клипове, а цели филми.

Доказва го и този, последен рекламен проект на агенция Ogilvy в Амстердам. Тя изработи за фирмата Dela в Холандия, предлагаща застраховки живот, трогателен експеримент, който засне на видео.

Идеята е проста. Мъже и жени са помолени да изразят чувствата си към любими хора на публични места. Заглавието на кампанията обяснява смисъла й. То е: „Защо да чакаме, докато стане твърде късно?".

Рекламите от кампанията са три. Участниците са реални хора, не актьори. 

Ето ги. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Родното село на банковия обирджия скочи в негова защита
Вучич: Сърбия няма да въвежда санкции срещу Русия, продължаваме с принципната си политика
Deutsche Bank изненадващо излезе на печалба
Съветът на жените в бизнеса в България си партнира с ТУ-София за кариерно развитие на технически специалисти
Несигурността около Deutsche Bank срина банковите акции на европейските борси
Турският външен министър: Балканите са от стратегически и културен приоритет
Фирми от „Тракия икономическа зона“ започват срещи в региони с висока безработица за бъдещи кадри
На днешната дата, 28 юли. Рождениците днес