Защо да чакаме, докато стане твърде късно?
Реклама
Обновена 13:14ч., 15.05.2014
Най-трогателните кампании в света напоследък са на застрахователни фирми и не са кратки клипове, а цели филми.
Доказва го и този, последен рекламен проект на агенция Ogilvy в Амстердам. Тя изработи за фирмата Dela в Холандия, предлагаща застраховки живот, трогателен експеримент, който засне на видео.
Идеята е проста. Мъже и жени са помолени да изразят чувствата си към любими хора на публични места. Заглавието на кампанията обяснява смисъла й. То е: „Защо да чакаме, докато стане твърде късно?".
Рекламите от кампанията са три. Участниците са реални хора, не актьори.
Ето ги.
|
|
Две истини и една лъжа, които могат да саботират всяко маркетингово усилие
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 28.09.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 28.09.2024
Най-лесният начин за повишаване на емоционалната интелигентност
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 28.09.2024
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 28.09.2024
Нов инструмент улеснява управлението и съкращава с дни месечното приключване в „Бони Холдинг”
Бизнес | Advertorial |
Обновена 09:00ч., 25.09.2024
Най-лесният начин за повишаване на емоционалната интелигентност
Техники за успех |
Обновена 00:15ч., 28.09.2024
Това е неприятно!
Техники за успех |
Обновена 00:12ч., 17.05.2020
Две истини и една лъжа, които могат да саботират всяко маркетингово усилие
Маркетинг |
Обновена 01:13ч., 28.09.2024
Саудитска Арабия създаде глобален алианс за решение на израелско-палестинския конфликт с две държави
Политика |
Обновена 20:45ч., 27.09.2024
На днешната дата, 28 септември. Рождениците днес
На днешната дата |
Обновена 00:04ч., 28.09.2024
Цитат на деня
Цитат на деня |
Обновена 00:31ч., 28.09.2024
Депресията при мъжете е различна. Как да подходим
Техники за успех |
Обновена 13:00ч., 28.09.2016
Четирима ранени при сблъсъци в Пловдив за Куршум джамия
България | Advertorial |
Обновена 14:27ч., 14.02.2014
Коментари
Няма въведени кометари.