Защо да чакаме, докато стане твърде късно?

Защо да чакаме, докато стане твърде късно?

Най-трогателните кампании в света напоследък са на застрахователни фирми и не са кратки клипове, а цели филми.

Доказва го и този, последен рекламен проект на агенция Ogilvy в Амстердам. Тя изработи за фирмата Dela в Холандия, предлагаща застраховки живот, трогателен експеримент, който засне на видео.

Идеята е проста. Мъже и жени са помолени да изразят чувствата си към любими хора на публични места. Заглавието на кампанията обяснява смисъла й. То е: „Защо да чакаме, докато стане твърде късно?".

Рекламите от кампанията са три. Участниците са реални хора, не актьори. 

Ето ги. 

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Дина Темелкова е Мениджър на годината 2025
Учени откриха бактерии, които ядат пластмаса в океана
На днешната дата, 11 ноември. Започват „Вълчите празници”, имен ден празнуват Мина, Минчо, Виктор, Виктория
За последно: Милиардерът Уорън Бъфет ще дари 1,35 млрд. долара за благотворителност, преди да се оттегли
Сенатът на САЩ прие законопроект за слагане на край на парализата с бюджета
Освобождават Никола Саркози от затвора
Резултатите от конкурса "Мениджър на годината 2025" бяха представени пред Обществения съвет. Победителят става ясен тази вечер
САЩ призовават съюзниците от НАТО да спрат да купуват руска енергия