Игри на планиране

Игри на планиране

За ефективното съдържание и правилното му позициониране - разговор с Костин Михайла от MediaCom, новата медия агенция, която се присъедини към Ogilvy Group Bulgaria

- С какво присъединяването на MediaCom към Ogilvy Group Bulgaria ще промени рекламния пазар у нас? Какви са целите на партньорството между двете агенции?

- Не съм сигурен, че с влизането ни на този пазар ние ще променим нещо революционно. Със силен партньор като Ogilvy Group Bulgaria, който е свързан с WPP - нашата агенция майка, се надяваме да изградим по-стабилни бизнес отношения тук. Амбициите ни в световен мащаб са да бъдем номер 1, а най-бързият начин да се развиваш в тази посока е да бъдеш номер 1 на всеки пазар. За България ние ще разчитаме на международната си мрежа, но също така ще се фокусираме върху привличане на локални клиенти.

- Какви нови услуги ще ви отличат от останалите медия агенции?

- Разликата е в нашия подход към медийните стратегии на клиентите. В крайна сметка ние работим със същите медийни канали, с които работят всички - телевизия, радио, преса и онлайн каналите, които са от доста голяма важност за нас. Нашата основна цел винаги е била да дадем най-добрия съвет на клиентите как да постигнат много добри резултати за своите кампании, фокусирайки се върху съдържанието, което позиционират в своето съобщение в различните канали за комуникация. MediaCom не е криейтив агенция, но въпреки това ние не само избираме правилното съдържание, но понякога го създаваме.

- Можете ли да посочите топ 3 тенденции в рекламния и медийния бранш за 2015 г.?

- Този въпрос е много често задаван и хората навсякъде по света се вълнуват от това. Би било хубаво да имаме кристална топка, с която да ги предвидим, но в близко бъдеще ще бъдат в сила тенденциите, които виждаме и сега. Първо - видеосъдържанието. Ние вече няма да планираме просто телевизия, ние трябва да се съобразим с това, че поведението на потребителите се промени и те консумират видеосъдържание през всякакви мобилни технологии. Втората много ясна тенденция, която се налага със смели стъпки на други пазари и вярваме, че голяма част от планирането в интернет ще става по този начин, е programmatic buying. И третата тенденция, за която се говори много и ние прилагаме в нашата работа - съдържанието. През последните години има страшно много клиенти, които вече не правят реклама за телевизия, а съдържание за различните канали и публики. Понякога, когато хората търсят нещо в Google и имаш 30 секунди, за да те намерят, не можеш, когато те намерят, да им предоставиш просто един двучасов материал. Затова за различните канали и публики трябва да имаш различен подход. За да вземе решение, потребителят минава през три фази - информиране, вдъхновяване и въвличане. В една фаза може да е уместно да му покажеш дълъг материал, а в друга - кратка и ясна информация, която бързо да асимилира. И това е всъщност част от нашата стратегия - да съветваме клиентите си да разполагат своите рекламни съобщения на правилното място, в правилния контекст, за да може медийните решения, които са взели, да бъдат работещи за тях.   

От сп. "Мениджър"

Ключови думи

Коментари

НАЙ-НОВО

|

НАЙ-ЧЕТЕНИ

|

НАЙ-КОМЕНТИРАНИ

Генералният секретар на НАТО отхвърля идеята за отделяне на ЕС от САЩ в сферата на отбрана
Последната сделка на Nvidia има една единствена цел – запазване на доминацията в AI
Дронове нарушиха дейността на летището в германския град Хановер
Древна египетска лодка беше определена като „един от най-важните реставрационни проекти на XXI век“
„Лучена стратегия“ или как да печелите клиенти със съдържание
Русия удължава временната забрана за износ на бензин до края на февруари
На днешната дата, 28 декември. Рождениците днес
Ръководителят на въоръжените сили на Швейцария: Не можем да се защитим от пълномащабна атака